zlop Postad 26 Maj , 2006 Rapport Postad 26 Maj , 2006 Hejsan! Jag ska börja bonushora lite hade jag tänkt mig Och för att göra det har jag förstått att det är smidigast att använda sig utav NETelller, men den dagen jag vill ta ut pengarna hur gör man då smidigast? Säg att jag vill ta ut 1000$ hur gör man då smidigast är det att föra över det direkt till visa från pokersaiten eller ska man föra över från NETeller till Visat? Hur mycket försvinner i växlingsavgifter etc. om man tar ut via NETeller? Eller är det bättre att använda debit card för att ta ut pengarna i SEK? Jag får be så mkt om ursäkt om det här är en fråga som skrivits flera gånger. Men jag lyckades inte hitta något bra svar. Tack på förhand. Citera
Krilla Postad 26 Maj , 2006 Rapport Postad 26 Maj , 2006 Hmm,tror redan det finns trådar om det här. Neteller är smidigast om du horar, eftersom den metoden är enklast när du skyfflar pengar till olika bonussaiter. Neteller kopplar du sen till ditt bankkonto,står på netellersidan hur du ska göra. Tar du inte ut mer än 1000$ kan du lika gärna ta det direkt till ditt bankkonto. Avgifter till bankkonto TROR jag är 1$+ca.1,9% i växlingsavgift, men är inte helt säker. Tror att debitcard kan bli mycket dyrare, är nog bättre för de som har multum i pokerrullen. Citera
Uppenberg Postad 26 Maj , 2006 Rapport Postad 26 Maj , 2006 varför väntar du inte med att casha ut till neteller direkt? så slipper du växlingsavgiften Citera
zlop Postad 28 Maj , 2006 Författare Rapport Postad 28 Maj , 2006 Krilla> Menar du alltså att jag ska föra över direkt från pokersaiten till mitt visa om det bara är 1000$? Eller menar du att jag ska föra över från Neteller till visa? Hur gör man om man ska ta ut större belopp då? Citera
Krilla Postad 28 Maj , 2006 Rapport Postad 28 Maj , 2006 När det är dags för mig att plocka ut ,exempelvis 1000$, så för jag bara över från Neteller till mitt bankkonto. Börjar det handla om stora summor och du börjar bli fundersam gällande skattefrågor m.m så kan du ju hålla dig på skattefria sajter. Citera
Recommended Posts