Swalling Postad 25 Maj , 2006 Rapport Postad 25 Maj , 2006 Hej, söker en ny skrivbordstol. Kan nån ge ett tips? Ge gärna sidor med bilder på dem. Måste ha en ny när man plussar stadigt på pokern Citera
chievo85 Postad 25 Maj , 2006 Rapport Postad 25 Maj , 2006 Så här skrev du swaling i en annan tråd om freerolls! Swaling-Hej, jag spelar mycket freerolls. Det går sådär, blir ofta utköpt, nån som har bra strategier för freerolls? Och nu så plussar du stadigt? Hänger fan inte med en förklaring är på sin plats! Citera
kfluffie Postad 25 Maj , 2006 Rapport Postad 25 Maj , 2006 Ett par tips på kontorsstolar finnes här: http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=26879 MVH //KF Citera
Swalling Postad 26 Maj , 2006 Författare Rapport Postad 26 Maj , 2006 Så här skrev du swaling i en annan tråd om freerolls! Swaling-Hej, jag spelar mycket freerolls. Det går sådär, blir ofta utköpt, nån som har bra strategier för freerolls? Och nu så plussar du stadigt? Hänger fan inte med en förklaring är på sin plats! Jag plussar inte på freerolls, men jag kan ju inte gå back heller . Däremot plussar jag stadigt på SNGs! Förstår du? Citera
Fille Postad 26 Maj , 2006 Rapport Postad 26 Maj , 2006 Testa med en stol från Erikshjälpen och begär att få den på avbetalning. Citera
Recommended Posts