Preder Postad 25 Maj , 2006 Rapport Postad 25 Maj , 2006 Vad innebär begreppet att PUSHA? Ser det ofta här, men kan inte förstå exakt vad som menas då det används i så olika sammanhang. Citera
JOCKEMEDKNIVEN Postad 25 Maj , 2006 Rapport Postad 25 Maj , 2006 Med ett finare uttryck: "Trycka in keramiken" Citera
Myssion Postad 25 Maj , 2006 Rapport Postad 25 Maj , 2006 Med ett finare uttryck: "Trycka in keramiken" Vi har alltid plastmarker... Av någon anledning låter det inte lika tufft att säga "Trycka in plasten"... Citera
Preder Postad 25 Maj , 2006 Författare Rapport Postad 25 Maj , 2006 Tack, snabbaste svaret nånsin...och jag känner mig som en riktig newbee....som inte kunde den viktigaste termen i poker...*LOL* Citera
JOCKEMEDKNIVEN Postad 25 Maj , 2006 Rapport Postad 25 Maj , 2006 Med ett finare uttryck: "Trycka in keramiken" Vi har alltid plastmarker... Av någon anledning låter det inte lika tufft att säga "Trycka in plasten"... Håll inte så i plånboken, lovar att glimne kan ge er ett par heta tips om vilka keramik marker ni ska köpa! Citera
kfluffie Postad 25 Maj , 2006 Rapport Postad 25 Maj , 2006 Tack, snabbaste svaret nånsin...och jag känner mig som en riktig newbee....som inte kunde den viktigaste termen i poker...*LOL* Bättre att fråga och verka dum än att inte fråga och förbli dum! MVH //KF Citera
Recommended Posts