gmblr11 Postad 24 Maj , 2006 Rapport Postad 24 Maj , 2006 Hejsan! Ni som funderar på att börja spela på Expekt eller gör det, SLUTA göra det. Spelade en turnering idag. Gick ner rätt rejält i stacken innan jag får upp AA. Allin preflop och vinner över två andra spelare. Nästa hand, AA IGEN! Går allin igen och vad händer? Jo, "Server rejected betting request". Jaha, fold på den och självklart går tre andra spelare in efter mig som jag skulle ha skinnat helt och hållet. Har mailat expekt men som vanligt ska det gå igenom ett myller av experter innan man kan få ett vettigt besked. Citera
sulla Postad 24 Maj , 2006 Rapport Postad 24 Maj , 2006 konstruktivt inlägg... har hänt samma sak på partypoker för mig och antagligen de flesta andra också. tror inte just expekt är drabbat Citera
Bergenbauer Postad 24 Maj , 2006 Rapport Postad 24 Maj , 2006 Expekt har väl alltid sugit lite smått? Eller är jag ute å cycklar? Citera
Recommended Posts