Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 1,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
Läste första raden och kände lycka som helt plötsligt byttes mot en helt annan känsla när jag läste resten...

stå på

första raden är i princip det bästa ikväll ;)

men slaskar i en HORSE satt nu :P

Postad
Läste första raden och kände lycka som helt plötsligt byttes mot en helt annan känsla när jag läste resten...

stå på

köper du in dig i 200K?

Postad

stå på

köper du in dig i 200K?

nepp $216 är lite för mycket för mig

Postad

plussat lite på sngs nu men lite mini tilt, kom nyss två i en $22 sng och allt var frid och fröjd ;) tills jag fick reda på att det var en "$75 sattelit token" jag vann :? allså kan jag köpa in mig i en $75 satt nu för den :) vilket är väl bra ändå ;)

spelar bara €5K och ligger 29/41 och 27 itm.. ligger ca -$400, -$500 mest på grund av inköpen på b2b ca €350 i inköp och bara €44 tillbaka.

Postad

har ett sjuklig otur i mtts idag.. itm i två st och då åkte jag precis itm i båda..

27 itm i €5K och jag åker på plats 25.. :?

floppar set med 88 all in mot 56 (!) på floppen 983 .. ni kan ju gissa rivern.. :(

funderar på om jag ska spela ngt mer nu..

Postad
har ett sjuklig otur i mtts idag.. itm i två st och då åkte jag precis itm i båda..

floppar set med 88 all in mot 56 (!) på floppen 983 .. ni kan ju gissa rivern.. :(

själv så bubblade man med AJ på knappen o först in... Klart BB synar med qk o träffar

Postad

själv så bubblade man med AJ på knappen o först in... Klart BB synar med qk o träffar

såg det.. synd :(

Postad

har inte spelat ngt mer sen sista turneringen..

har hållt på med PT och PA hud ska regga mig för PT snart iaf.

men har importerat händerna från fulltitl och det är en grej som är konstig.. i alla sngs som jag importerade så har jag ingen placering, har alltså ingen 1,2,3 plats utan det är bara röda siffror .. :?:? nån som vet vad jag kan göra ??

Är nog ca -$400 idag :(

Men men, God natt!

Postad
Bah, älskar också klienten och spelet :D Men såklart så möter man både Mogge och Conspiracy första $22+$2 SNGn man spelar. Frågan om det är EV ;)

Ah, tänkte väl att det var du ;)

Postad
Bah, älskar också klienten och spelet :D Men såklart så möter man både Mogge och Conspiracy första $22+$2 SNGn man spelar. Frågan om det är EV ;)

Ah, tänkte väl att det var du ;)

Det är inte ev mot conspiracy iaf. han är en klonkmaskin för tillfället :lol:

Postad

kört ett set med 6st sngs nu, 3st $36or och 3st $24or

$24:

1-1-1

$36:

0-0-1

Hade lite oflyt mot conspiracy HU i en men annars så gick det bra ( läs jag klonkade tillräckligt ;) )

Vann dom flesta all ins :)

Mer sngs snart!

Postad
En snabb noobfråga: Hur ser man om en MTT är rebuy eller inte? :?

Vet faktiskt inte, har inte kört någon rebuy än.. Men det borde väl stå i "Tournament Lobby" typ

Postad

SERIÖST!!

spelade 2 sattar till en $150 turre ikväll... bubblar ena och åker två platser innan "itm" på den andra :evil::x

förlorade $170 på 5-10 samtidigt.. :evil: så låg +$100 innnan och nu minus en massa :evil:

Postad

spelade 1h nl nyss

+$258 :P

två nl100 bord och 2 nl 200 bord..

Har tappat lusten för FL helt nu så nu blir det enbart nl, mtts och sngs :)

ska förresten lira en $75 turre om 10 min ( köper in mig med min $75 token) tror det är $7000 garanterat..

ska också äta lite glass+ananas och se på Bullshit ! :D gillar Penn ;)

Postad

lol åkte ett par innan itm. Förloade så jävla många allins.. bla QQ mot KK. AJ mot QQ när floppen kom 3 färg i min a färg och stegdrag på turn med.. m.m.. Axs mot KK. Aja CG går fin fint nu så bryr mig inte så mkt men synd o bubbla när man spelar bra.

Postad
lol åkte ett par innan itm. Förloade så jävla många allins.. bla QQ mot KK. AJ mot QQ när floppen kom 3 färg i min a färg och stegdrag på turn med.. m.m.. Axs mot KK. Aja CG går fin fint nu så bryr mig inte så mkt men synd o bubbla när man spelar bra.

bubbla är inget kul :(

Hur var det med dagboken då ? :?

:club::diamond:

Är kvar i $75 turren.. ligger 42/78

men förlorade en stor pott med KK mot 88 all in preflop och en 8 på flop.. :x

skulle ha legat top 5 då.. men icke! :evil:

18 itm förresten

Postad

löjligt nu.. skulle ha haft average efter ha varit short i en evighet..

AJ mot 88 J på flop och han får runner runner färg :evil:

låg näst sist (42/43) men dubblade nyss med AK mot KJ ligger 36/41 :?

• Skapa nytt...