Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 1,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
Vill ju inte verka dryg utan förstår att när man är så nära så är de surt....men en annan e ju glad när man vinner 30 euro på en kväll...men så man ju också småspelare

nej nej, är ju såklart nöjd med pengarna och så ;)

men lite surt när det kunde ha blivit mer ;)

Postad

spelade inget alls igår utan gick och kollade på div. 3 fotboll mellan smedby och mjölby :P

inget hände i början men i andra halvlek så fick smedby lite chanser och det blev en hyffsad match, som tyvärr slutade 0-0 ;)

Var också lite barnvakt åt min brorson, som är 3 år. :)

Faktiskt ganska skönt med litet poker-break.

Men idag så blir det hård grind ! ;) Ska försöka satta mig in i $1Million (stars)

och så ska jag börja lira på full tilt, alla andra snackar ju om det så man måste ju börja spela där också ;)

Ska iväg till golf ranchen och slå lite först innnan jag börjar grinda, see u soon!

Postad

okej, inte spelat ngt ännu utan har fixat konto på fulltilt och donkat in $1K där :)

satte in lite pengar på gamla kära expekt också ;) för att spela tains $25K, $109 turre.. den börjar 19.30

annars så blir det väl lite grind på full tilt snart ! :)

Postad
okej, inte spelat ngt ännu utan har fixat konto på fulltilt och donkat in $1K där :)

satte in lite pengar på gamla kära expekt också ;) för att spela tains $25K, $109 turre.. den börjar 19.30

SnGs då eller?

Postad

SnGs då eller?

japp :P

Postad

ok blir lite turneringar på full tilt nu och så alla andra turrar jag kommer spela skriver jag in här:

18.30: $26 satt till $200K (tilt) ute

19.30: $25K, $109 (tain) refunded

20.00: $8,5K, $26 double stack turre ( ingen aning vad duble stack är, men tror man börjar med mer chips än vanligt) (tilt) ute

20.00: FPP satt till 1$million ute

20.30: $11 satt till 1$million ute

20.45: $26 satt till $200K (tilt) håller på

21.00: €10K ute

21.15: $26 satt till $200K (tilt) håller på

21.45: $26 satt till $200K (tilt)

22.30: HORSE $26 satt till $216 HORSE turren senare ikväll

00.00: €5K

kanske avreggar mig på nån av dom senare sattarna om jag går vidare ;)

$200K på full tilt går kl 00.00 och inköpet är $216

Postad
ok blir lite turneringar på full tilt nu och så alla andra turrar jag kommer spela skriver jag in här:

18.30: $26 satt till $200K (tilt)

19.30: $25K, $109 (tain)

20.00: $8,5K, $26 double stack turre ( ingen aning vad duble stack är, men tror man börjar med mer chips än vanligt) (tilt)

20.45: $26 satt till $200K (tilt)

21.15: $26 satt till $200K (tilt)

Kommer nog joina dig på samtliga sateliter :D Vad händer om man vinner mer än 1 plats?

Postad

18.30: $26 satt till $200K (tilt)

19.30: $25K, $109 (tain)

20.00: $8,5K, $26 double stack turre ( ingen aning vad duble stack är, men tror man börjar med mer chips än vanligt) (tilt)

20.45: $26 satt till $200K (tilt)

21.15: $26 satt till $200K (tilt)

Kommer nog joina dig på samtliga sateliter :D Vad händer om man vinner mer än 1 plats?

jag tippar på att man får pengarna :?

borde vara så iaf.

Postad
är kär i fulltilts klient :heart::D

Jag med :P

Jag hoppas ni kör med någon mod, för att multitabla den klienten kan ju lätt ge typ spasmer eller liknande.

Postad
jag ska aldrig mer spela på tain!! :evil:

dom gjorde ngn server restart 5 min in i turren och nu så kan man logga in men $25K turren finns inte ngn stans.. :?:?:?:?

händer allt för ofta, dem brukar dra igång den vid 9 igen.

Postad
är kär i fulltilts klient :heart::D

Jag med :P

Jag hoppas ni kör med någon mod, för att multitabla den klienten kan ju lätt ge typ spasmer eller liknande.

går ju ta bort avatarsen, dem skulle jag få spasmer av att lira med allafall, tar man bara bort dem så, ja då jävlar är man kär ;):P

Postad

Har inte spelat på Tain på nästan 4 månader pga allt problem med restarts osv...spelade första turneringen idag....va fan händer...hmm jo just restart :evil:

Sedan att de stängde av mit chat utan förvarning gjorde ju inte saken bättre i samma veva....skulle den öppnas igen så var jag tvungen att be om ursäkt :shock:

Postad
Har inte spelat på Tain på nästan 4 månader pga allt problem med restarts osv...spelade första turneringen idag....va fan händer...hmm jo just restart :evil:

Sedan att de stängde av mit chat utan förvarning gjorde ju inte saken bättre i samma veva....skulle den öppnas igen så var jag tvungen att be om ursäkt :shock:

ska aldrig mer spela där :evil:

Postad

fy i helvet vad bra det går ikväll... bubblar såklart i den sista satten .. så ini helvete sjukt!! :x:x

ute ur €10K också.. ute ur alla jävla kuk turneringar hittils..

jag är tiltad :evil:

• Skapa nytt...