PxT Postad 28 Juni , 2005 Rapport Share Postad 28 Juni , 2005 Åkte som 51:a med QTs mot KK (andra dagen på raken jag springer in i den). Jag spelade upp mig på slutet men vad gjorde det när jag knappt fick något kort över 10. Nu ska jag försöka vinna 15€ Freezeouten. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
joggystyle Postad 29 Juni , 2005 Rapport Share Postad 29 Juni , 2005 chippleader när det är 15 spelare kvar....bla Ector Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
joggystyle Postad 29 Juni , 2005 Rapport Share Postad 29 Juni , 2005 Finalbordet nu, ligger tvåa men ska tamefan vinna! =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
inteillaalls Postad 29 Juni , 2005 Rapport Share Postad 29 Juni , 2005 Åkte som 6:a med KK mot A7 som träffade ett A på floppen. Lite dumt spelat av mig men men, €447 för €75 värmde lite iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
joggystyle Postad 29 Juni , 2005 Rapport Share Postad 29 Juni , 2005 Slutade på fjärdeplats, va på halv tilt eftersom varje gång jag höjde gick snubben till vänster all in och jag bangade. På slutet ställde jag in med QJs på en låg flopp efter fi minibettat och han synar med K högt så va den sagan slut! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nusseman Postad 30 Juni , 2005 Författare Rapport Share Postad 30 Juni , 2005 Jag kan ha haft min sjukaste pokerupplevelse någonsin alldeles nyss. vi är 17 spelare kvar, 16 priser och jag sitter UTG med 1100 med bb på 2000. Hittar KK och tripplar Handen efter hittar jag AA och dubblar Sen går nätet ner och brorsan hoppar in ett par händer och lyckas dubbla igen efter det flyter det på som fan och jag får fina starthänder och träffar allt. Till sist är vi tre kvar och då går nätet ner igen. Jag ringer brorsan, han hoppar in i den och €50 5CD som jag också lirar på 24h. Han säger du har tvåpar sen nåt mer jag inte hör och sen Q6, det är höjt innan dig. Ok, tvåpar, Q6 mot en höjning på tomtebordet i draw står ju, in med degen säger jag. Det resulterar i att jag gör en resteal i texas med Q6 mot en rätt tight snubbe och åker ut Draw går dock fortsatt bra. Lirar heads up där nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Papa Kubo Postad 30 Juni , 2005 Rapport Share Postad 30 Juni , 2005 Draw går dock fortsatt bra. Lirar heads up där nu... Du vann visst. Grattis. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nusseman Postad 1 Juli , 2005 Författare Rapport Share Postad 1 Juli , 2005 Draw går dock fortsatt bra. Lirar heads up där nu... Du vann visst. Grattis. Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Quasi Postad 1 Juli , 2005 Rapport Share Postad 1 Juli , 2005 Snacka om att jag blev förvånad när jag hade kikat på vilka som snart skulle åka ut (1 kvar till ITM) och jag ser Nusseman med en halv BB. Stunden senare när någon äntligen åkt (och blindsen än en gång stigit till skyarna pga. att alla tomtar slöar på bubblan) så kikar jag igen och finner att Nusseman har 8a-dubblat eller nått liknande. Själv fick jag BB precis efter blindshöjningen efter ITM och åkte som 15 då BB var halva min stack så det var bara att trycka med vad som än kom. Hand-by-hand tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nusseman Postad 1 Juli , 2005 Författare Rapport Share Postad 1 Juli , 2005 Hand-by-hand tack! Ja, verkligen. Och gärna lite bättre kontroll på chipdumparna från danmark. Det kan ju inte vara så jäkla svårt att hålla koll på 5-10 fuskande danskar, speciellt inte när de gör det så jävla uppenbart. Ett exempel från igår: 19 spelare kvar, 16 priser, blinds 1K/2K. Knappen, sb och bb är alla från danmark. Alla foldar till knappen som har 35K, sb har 10K, bb har 2,1K efter att ha postat bb. Knappen synar , sb viker och bb checkar. Floppen kommer typ 9-hög utan dragmöjligheter, bb ställer in 2100 , så potten blir på totalt 7100, knappen hittar fold. Där synar ju alla utan att ens kolla vilka kort som ligger på floppen. Väldigt uppenbar chipdumpning imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hjort Postad 1 Juli , 2005 Rapport Share Postad 1 Juli , 2005 Ett exempel från igår:19 spelare kvar, 16 priser, blinds 1K/2K. Knappen, sb och bb är alla från danmark. Alla foldar till knappen som har 35K, sb har 10K, bb har 2,1K efter att ha postat bb. Knappen synar , sb viker och bb checkar. Floppen kommer typ 9-hög utan dragmöjligheter, bb ställer in 2100 , så potten blir på totalt 7100, knappen hittar fold. Där synar ju alla utan att ens kolla vilka kort som ligger på floppen. Väldigt uppenbar chipdumpning imo. Men så jäkla sjukt, tydligare fusk får man ju leta efter. Och de ska väl inte hållas koll på så mycket som få kontot fryst och kickas från siten. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jezaja Postad 1 Juli , 2005 Rapport Share Postad 1 Juli , 2005 Dra iväg ett e-mail till supporten, så kollar dom vad dom har o så med. Riktigt irriterande! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nusseman Postad 1 Juli , 2005 Författare Rapport Share Postad 1 Juli , 2005 Men så jäkla sjukt, tydligare fusk får man ju leta efter. Och de ska väl inte hållas koll på så mycket som få kontot fryst och kickas från siten. Jepp. Det var iofs B2Bs sämsta turneringsspelare; mästerklonkaren från danmark, AKA igdanmark som var lillstacken. Han kan behöva få lite fuskhjälp ibland så han stannar kvar och donerar. Verkligen urusel lirare det där. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PxT Postad 1 Juli , 2005 Rapport Share Postad 1 Juli , 2005 Ett exempel från igår:19 spelare kvar, 16 priser, blinds 1K/2K. Knappen, sb och bb är alla från danmark. Alla foldar till knappen som har 35K, sb har 10K, bb har 2,1K efter att ha postat bb. Knappen synar , sb viker och bb checkar. Floppen kommer typ 9-hög utan dragmöjligheter, bb ställer in 2100 , så potten blir på totalt 7100, knappen hittar fold. Där synar ju alla utan att ens kolla vilka kort som ligger på floppen. Väldigt uppenbar chipdumpning imo. Detta bara ökar mitt ogillande av B2B´s danskar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PxT Postad 2 Juli , 2005 Rapport Share Postad 2 Juli , 2005 Bara jag som lirar idag? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PxT Postad 2 Juli , 2005 Rapport Share Postad 2 Juli , 2005 Det går väldigt bra just nu! Ligger 1:a med 11 kvar i andra pausen. Jag har 55 226 (2:an har 38 622) och blindsen ska till att bli 1000/2000. Men det kan svänga snabbt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PxT Postad 2 Juli , 2005 Rapport Share Postad 2 Juli , 2005 Efter att som sämst ha legat tvåa på finalbordet så gick jag och vann denna turnering för första gången på länge. Skönt att få fylla på kontot med 1983€ till! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fhaugen Postad 2 Juli , 2005 Rapport Share Postad 2 Juli , 2005 Efter att som sämst ha legat tvåa på finalbordet så gick jag och vann denna turnering för första gången på länge. Skönt att få fylla på kontot med 1983€ till! Snyggt PxT. Grattis! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PxT Postad 3 Juli , 2005 Rapport Share Postad 3 Juli , 2005 Tackar! Men som vanligt dagen efter en stor vinst så spelar jag som en jävla kratta. Utslagen före paus idag, det är nog första gången någonsin i denna turnering. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Trolldeg Postad 4 Juli , 2005 Rapport Share Postad 4 Juli , 2005 Har nog aldrig blivit så utdragen som idag men jag lever ju iaf. 2,527 vid första pausen. GL alla andra som spelar! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
joggystyle Postad 4 Juli , 2005 Rapport Share Postad 4 Juli , 2005 Strax på finalbordet med Trolldeg.... 2 av 27 just nu! dubblade precis med 99 vs AK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Trolldeg Postad 4 Juli , 2005 Rapport Share Postad 4 Juli , 2005 Fin dubbling med 99. Själv blev jag äntligen flyttad från det där skitbordet, fick ju aldrig sno nått. Funderade lite på din steal med T8 också. Borde väl varit mycket bättre att ställt direkt om du ändå ska syna när han restealar? Jaja, bara en tanke. Lycka till! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
joggystyle Postad 4 Juli , 2005 Rapport Share Postad 4 Juli , 2005 Ja det där va ett riktigt skitbord. När jag försökte sno med 8Ts så hade jag inte upptäckt att jag hade anteckning på han att han brukar ställa in med skit när folk snor.... va 50/50 ..... hade väll 3000 i potten och det kostade 5000 att syna...nu hade han Q3 så det va väll en okey syn men gillade inte situationen jag hamnade i. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
joggystyle Postad 4 Juli , 2005 Rapport Share Postad 4 Juli , 2005 både jag och trolldega på finalbordet! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
joggystyle Postad 4 Juli , 2005 Rapport Share Postad 4 Juli , 2005 Grattis till vinsten trolldega! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts