Hjort Postad 21 Juni , 2005 Rapport Share Postad 21 Juni , 2005 Va ett tag sedan man vann nu så det skulle sitta fint med en vinst ikväll! nån mer som ska lira? Jag ska premiärköra ikväll. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nusseman Postad 21 Juni , 2005 Författare Rapport Share Postad 21 Juni , 2005 Jag lirar och Ector lirar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
joggystyle Postad 21 Juni , 2005 Rapport Share Postad 21 Juni , 2005 Vad heter du på B2B Hjort? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hjort Postad 21 Juni , 2005 Rapport Share Postad 21 Juni , 2005 Vad heter du på B2B Hjort? johanhjort. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hjort Postad 21 Juni , 2005 Rapport Share Postad 21 Juni , 2005 Så åkte man på första tvåoutaren då. Jag höjer upp KK till 2,5bb utg. Får två syner och en tomtehöjning. Jag slår tillbaka. Får en syn av höjningstomten och floppen kommer med två sexor och något irrelevant sidokort. Vi har cirka två pottbet kvar var, jag betar halvpott, tomten ställer och jag synar så klart. JJ har han och klonkar rivern. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
joggystyle Postad 21 Juni , 2005 Rapport Share Postad 21 Juni , 2005 börjar lite lätt med ett fyrtal i fyror! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hjort Postad 21 Juni , 2005 Rapport Share Postad 21 Juni , 2005 Och så åkte jag. Med 30bb höjer jag upp 2,5bb utg med AK, tidigare nämnde tomte höjde till 8bb. Jag kör in resten av degen och han har tydligen hittat KK. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nusseman Postad 21 Juni , 2005 Författare Rapport Share Postad 21 Juni , 2005 Här sitter man och donerar till brorsan. Först TPTK där det tog lite för lång tid att komma på att brorsan hade samma hand + nötflurredrag. Sen ett litet misclick som kostade 500 och till sist en dåligt genomförd bluff. Nere på 1500 efter rebuy Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TANDEMCYKELN Postad 21 Juni , 2005 Rapport Share Postad 21 Juni , 2005 Så åkte man på första tvåoutaren då. Jag höjer upp KK till 2,5bb utg. Får två syner och en tomtehöjning. Jag slår tillbaka. Får en syn av höjningstomten och floppen kommer med två sexor och något irrelevant sidokort. Vi har cirka två pottbet kvar var, jag betar halvpott, tomten ställer och jag synar så klart. JJ har han och klonkar rivern. Jag har svårt att se vad det är som gör honom till en tomte. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nusseman Postad 21 Juni , 2005 Författare Rapport Share Postad 21 Juni , 2005 Jag har svårt att se vad det är som gör honom till en tomte. Du lär dig nog så småningom. Dubblade mot brorsan i sista handen före paus. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
joggystyle Postad 21 Juni , 2005 Rapport Share Postad 21 Juni , 2005 Har 6500 i pausen, har hamnat vid ett trevligt bord förutom en big stack som köper mina blinds hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
joggystyle Postad 21 Juni , 2005 Rapport Share Postad 21 Juni , 2005 10 900 tack vara en snubbe som tyckte han hade odds för färgen trots mina pottbett, hade blivit galen om han satt den. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
joggystyle Postad 21 Juni , 2005 Rapport Share Postad 21 Juni , 2005 18 000 nu efter en all in med KK mot KJs Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
joggystyle Postad 21 Juni , 2005 Rapport Share Postad 21 Juni , 2005 24 000 efter att jag prickat färgen på turn och ställt in, va troligtvis uppe mot KK eller AA för han miniraisade mig hela vägen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
joggystyle Postad 21 Juni , 2005 Rapport Share Postad 21 Juni , 2005 30 000 i marker nu ( 6/42), har inte fått några vidare kort men har lyckats sno endel potter. Är det nån mer från forumet kvar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
joggystyle Postad 21 Juni , 2005 Rapport Share Postad 21 Juni , 2005 7 av 36 nu, får nästan bara skit fortfarande =( Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
joggystyle Postad 21 Juni , 2005 Rapport Share Postad 21 Juni , 2005 hamnade i problem när jag skulle sno blindsen med Q5s men som tur va lyckades jag bluffa hem potten glömde skriva att jag ligger 6 av 23 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
joggystyle Postad 21 Juni , 2005 Rapport Share Postad 21 Juni , 2005 Finalbordet nu 3 av 10 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
K4lle Postad 21 Juni , 2005 Rapport Share Postad 21 Juni , 2005 w0w! Kör hårt mannen! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
joggystyle Postad 21 Juni , 2005 Rapport Share Postad 21 Juni , 2005 Slutade på fjärde plats, gick all in med AK mot TT och träffade inget....men har klonkat endel på vägen så jag är nöjd med fjärde platsen, fick 1100e. tack alla som stöttade mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
busen Postad 22 Juni , 2005 Rapport Share Postad 22 Juni , 2005 Congrats joggy! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
joggystyle Postad 22 Juni , 2005 Rapport Share Postad 22 Juni , 2005 Tackar tackar! =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
joggystyle Postad 22 Juni , 2005 Rapport Share Postad 22 Juni , 2005 Lutar mot finalbord idag igen, 5 av 17 nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
K4lle Postad 22 Juni , 2005 Rapport Share Postad 22 Juni , 2005 ah vafan, samma ramsa som igår då! Kör hårt mannen! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
joggystyle Postad 22 Juni , 2005 Rapport Share Postad 22 Juni , 2005 sådär då var det dags för finalbordet, chipleader är man också! =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts