joggystyle Postad 14 Juni , 2005 Rapport Share Postad 14 Juni , 2005 gick precis på en liten nit med KQ mot T8o men har fortfarande 17 700 kvar så ingen panik =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_barzini Postad 14 Juni , 2005 Rapport Share Postad 14 Juni , 2005 skitspel.... Har 96o i BB, en limpare. Flop J9x, jag bettar han minihöjjer. Jag har så lite kvar så jag ställer in, tror inte han har J. Han synar ganska snabbt med T9 och jag åker ut....bra syn av honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
joggystyle Postad 14 Juni , 2005 Rapport Share Postad 14 Juni , 2005 får så dåliga händer att dom inte ens är värda att köpa blinds med Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
joggystyle Postad 14 Juni , 2005 Rapport Share Postad 14 Juni , 2005 där åkte man mot en som limpade från SB med JJ och jag gick all in med Q8....bara skit på floppen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
käkably Postad 14 Juni , 2005 Rapport Share Postad 14 Juni , 2005 bb: 34o sb: 34o som sagt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
favve Postad 14 Juni , 2005 Rapport Share Postad 14 Juni , 2005 håller med emilio SKITSPEL, blev all in från SB 3 ggr mot BB,snubben hade snäppet bättre varje gång TT-99,AK-AQ,AK-KK EDIT: KK-AK va sista handen förstås Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
käkably Postad 14 Juni , 2005 Rapport Share Postad 14 Juni , 2005 vilka är kvar från pf? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
joggystyle Postad 14 Juni , 2005 Rapport Share Postad 14 Juni , 2005 Tror nog bara att det är du som är kvar, iallafall av dom mest "kända" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
käkably Postad 14 Juni , 2005 Rapport Share Postad 14 Juni , 2005 bästa handen på 30 min: Q3s 3 bb kvar, fyfan klonka då! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
käkably Postad 14 Juni , 2005 Rapport Share Postad 14 Juni , 2005 jaha, då åkte man som 18. €298 iaf. eat_gun(15k) posts BB(10k) Q9s jag slåss mot sb's Axs, ingen klonk jag är dålig på odds, men jag kunde väl inte lägga mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_barzini Postad 14 Juni , 2005 Rapport Share Postad 14 Juni , 2005 nä bara köra....klonken är starkare än så. _därför_ kan du inte folda Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nusseman Postad 15 Juni , 2005 Författare Rapport Share Postad 15 Juni , 2005 jag är dålig på odds, men jag kunde väl inte lägga mig? Du kan inte ens folda 23o där. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
joggystyle Postad 17 Juni , 2005 Rapport Share Postad 17 Juni , 2005 Nån som ska lira ikväll? håller på å vinner 40euros så ska nog göra ett försök på 90 också. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
joggystyle Postad 17 Juni , 2005 Rapport Share Postad 17 Juni , 2005 Lyckades göra bort mig på båda turneringarna men har iallafall lite marker kvar på 90euros, lär behöva dubbla snart. =( Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
joggystyle Postad 17 Juni , 2005 Rapport Share Postad 17 Juni , 2005 Nu är man med i matchen igen. Trodde en snubbe försökte sno blindsen så jag gick all in som shortstack från BB med A2o, han steker bra länge och synar sedan med AJo...klonkar en två på floppen. en stund senare får jag AA, synar bara preflopp höjjningen..kommer en låg flopp och Fi går all in med QQ mina AA håller! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
joggystyle Postad 17 Juni , 2005 Rapport Share Postad 17 Juni , 2005 gjorde en monster call (enligt mig själv) med 33 mot en big stack på floppen A A 4 han hade TJo och mina treor stog. 12/36 nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
spanarn Postad 17 Juni , 2005 Rapport Share Postad 17 Juni , 2005 F***n säger jag bara Äntligen får man en bra hand, QQ, så följer 2 med..floppar set..sen kåk på turn och sedan får någon en högre kåk på rivern.. Så åkte man på 23:e plats.. Känns riktigt bittert och tråkigt.. blääää.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
joggystyle Postad 17 Juni , 2005 Rapport Share Postad 17 Juni , 2005 4/9 på finalbordet nu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
spanarn Postad 17 Juni , 2005 Rapport Share Postad 17 Juni , 2005 4/9 på finalbordet nu bra jobbat! Kör hårt!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Alexei Postad 17 Juni , 2005 Rapport Share Postad 17 Juni , 2005 5/7 (VAS) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
joggystyle Postad 17 Juni , 2005 Rapport Share Postad 17 Juni , 2005 4/7 nu i pausen! höjjde med KQs före knappen men fick då två all in mot mig så jag foldade smart nog... hade dock vunnit handen med en färg. Vann precis en stor pott med 99 där jag blundade och gick all in på floppen T 7 8 mina Nior klarade sig fint. Får man bara lite bättre kort nu mot slutet så ska man kunna ta hem det här....har ju grymt stöd i chatten! =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
joggystyle Postad 17 Juni , 2005 Rapport Share Postad 17 Juni , 2005 åkte ut som femma, fick bara skitkort och snubben som alltid höjjde från knappen lyckades få QQ så mina AJs från BB va inge vidare bra! tack alla som hejjade på mig i chatten. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PxT Postad 20 Juni , 2005 Rapport Share Postad 20 Juni , 2005 Åhhh vad less jag blir! Här spelar man 75:an för första gången på nästan en vecka och förlorar först med KK mot ATo. Sedan blir jag utdragen med TP mot öppet stegdrag (vet inte om det är bra spel att riskera 75% av sin chans mot en draghand men jag var ju favorit när pengarna åkte in så jag tyckte jag gjorde rätt) och den sista handen har jag AKo som shortstack och ställer in efter en tidigare höjning, killen synar med AQo och klonkar damen på river (precis som han med stegdraget klonkade på river). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
joggystyle Postad 20 Juni , 2005 Rapport Share Postad 20 Juni , 2005 Tyckte det va ganska tydligt att han hade ett drag där så jag hade också synat Pxt. Blir utdragen hela jävla tiden så ska nog hålla mig ifrån 75an några dagar, blev precis ut klonkad av en idiot med JJ. =( Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
joggystyle Postad 21 Juni , 2005 Rapport Share Postad 21 Juni , 2005 Va ett tag sedan man vann nu så det skulle sitta fint med en vinst ikväll! nån mer som ska lira? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts