emilio_barzini Postad 10 Januari , 2005 Rapport Share Postad 10 Januari , 2005 är vi med då? 5 min kvar.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_barzini Postad 10 Januari , 2005 Rapport Share Postad 10 Januari , 2005 fin start, fick AA tidigt och dubblade upp mot en som synade min All in med färgdrag K högt.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nusseman Postad 11 Januari , 2005 Författare Rapport Share Postad 11 Januari , 2005 Ikväll blir det 75€-comeback efter ett uppehåll på tre veckor. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
quizz_kid Postad 11 Januari , 2005 Rapport Share Postad 11 Januari , 2005 skiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit 24h... sitter med nöten och stora potten när jag blir disconnectad... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nusseman Postad 11 Januari , 2005 Författare Rapport Share Postad 11 Januari , 2005 Dito. Utkastad från servern och kan inte ansluta igen. Nu är det bara att hoppas man hinner connecta innan rebuyperioden är slut... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
quizz_kid Postad 11 Januari , 2005 Rapport Share Postad 11 Januari , 2005 dom pausar turneringen antar jag?... eller blir det trn-"crashed" som vanligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mte Postad 11 Januari , 2005 Rapport Share Postad 11 Januari , 2005 Den lär ju inte fortsätta när hela servern är nere iaf.. Men det här börjar bli lite för vanligt nu på 24h nätet.. Edit: jag mena givetvis att tiden inte fortsätter gå Hoppas på en fortsättning av turneringen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
calm Postad 11 Januari , 2005 Rapport Share Postad 11 Januari , 2005 jahaja tävlingen innan kraschen efter fem minuter låg jag 4a, hade flopat set i 3or och fått syn hela vägen får KK på hand som UTG+1, bettar 100 (4bb) fyra synar (tror jag, är fortfarande upprörd) Flop: 694 rainbow betar 125 ca, en slår om till till 250, jag slår om till 700 han synar alla andra foldar turn 4 jag bettar 500 han synar river 9 jag bettar 500 igen, han slår om all-in, ca 400 till jag anar oråd, men måste se vad han har han sitter med Q9 os (är inte helt säker på exakta bet, men potten slutade på 5100 ca) han syna ned mig och slog mig med en 2 outare... tilt...tilt...tilt Antar att jag borde bettat ännu mer på flop, och på turn... får dock känslan att han synat oavsett... han satt ju med top-par Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
quizz_kid Postad 11 Januari , 2005 Rapport Share Postad 11 Januari , 2005 jo, tråkigt när man dessutom ligger bra till för en gångs skull... ja, 24h börjar verkligen tappa det... bara idag har jag vart med om över 10 serverstörningar... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
callen Postad 11 Januari , 2005 Rapport Share Postad 11 Januari , 2005 Ja, lite irriterande, hoppas verkligen de får ordning på sakerna snart. Nu kommer man in på sidan men turneringen är pausad. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
quizz_kid Postad 11 Januari , 2005 Rapport Share Postad 11 Januari , 2005 floppade nötsettet sekunden innan servern la ner... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nusseman Postad 11 Januari , 2005 Författare Rapport Share Postad 11 Januari , 2005 Nu kör vi igen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
quizz_kid Postad 11 Januari , 2005 Rapport Share Postad 11 Januari , 2005 nu lackar jag ur... killen jag skulle slagit ut om inte servern kraschat drog nyss ut mig med sin KQ mot min AK... känns underbart... tack 24h, för välfinnande och behag... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
calm Postad 11 Januari , 2005 Rapport Share Postad 11 Januari , 2005 på tal om 2-outare har tiltat ned mig till 400 ca, får AJ som UTG+2 eller nåt. Trycker in allt och hoppas på det bästa, en synar och jag vinner den handen efter får jag AA trycker in allt och en synar, han har JJ floppar en J men jag rivrar ett A RÄTTVISA! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
quizz_kid Postad 11 Januari , 2005 Rapport Share Postad 11 Januari , 2005 nu börjar det likna nåt... går från 2k till 14k på några giv... lite steals på 4e gatan och min favorit KK på Q-hög flopp som betalas av med en AQ... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
quizz_kid Postad 11 Januari , 2005 Rapport Share Postad 11 Januari , 2005 fyfan... först ligger man 10a med 50 pers kvar... förlorar halva stacken med QQ vs AJo som klonkar esset... sen går det utför, dåliga kort och hungriga blinds... åker som 37a... pengar <36... sitter med 2 bb och fångar AQs UTG och drar in allt, får syn av 66 som håller... fan, när blir det min tur? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
calm Postad 11 Januari , 2005 Rapport Share Postad 11 Januari , 2005 Nu verkar den ha kraschat igen 2ggr... gah iofs, förra gången gick jag från näst sist till chip leader när det kom igång igen... får hoppas på favorit i repris då Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
quizz_kid Postad 11 Januari , 2005 Rapport Share Postad 11 Januari , 2005 Nu verkar den ha kraschat igen 2ggr... gah iofs, förra gången gick jag från näst sist till chip leader när det kom igång igen... får hoppas på favorit i repris då macalm? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
calm Postad 11 Januari , 2005 Rapport Share Postad 11 Januari , 2005 macalm? Jepp, drog ut dig lite snyggt med AJ mot QQ var det väl Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
quizz_kid Postad 11 Januari , 2005 Rapport Share Postad 11 Januari , 2005 jo, jag nämnde det i ett ovanstående medd... där rök ju halva stacken, vilken sedan ledde till tokhungriga blinds... men lycka till... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
calm Postad 12 Januari , 2005 Rapport Share Postad 12 Januari , 2005 Slutade 4a €1000 rikare, men största vinst någonsin... Spelade rätt dåligt på finalbordet om jag skall vara ärlig. Med bättre spel kunde jag vunnit the whole enchillada, men men still learning... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
calm Postad 12 Januari , 2005 Rapport Share Postad 12 Januari , 2005 Dags för en ny 75a får se om flytet håller i sig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
calm Postad 12 Januari , 2005 Rapport Share Postad 12 Januari , 2005 Äh åkte ut som 26a Var all in med 88 mot Ax och Ax, floppen AAx hån! höll på att dra ut dem med färgen, det hade varit rättvisa! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nusseman Postad 13 Januari , 2005 Författare Rapport Share Postad 13 Januari , 2005 Men kul det var idag då. Först torskade jag all-in med 99 mot 77, sen all in med AQ mot A4 och 25. Spiken i kistan var när jag med 5090 marker (blinds 500/1K) i stacken ställer in först in i tidig position med AJ och får syn av bb, som har 5095 marker och QTo. han klonkade damen på turn. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nusseman Postad 16 Januari , 2005 Författare Rapport Share Postad 16 Januari , 2005 Lite bättre idag. 6:a och 366€ i kassan, men saatan vilka utdragningar Nasi lyckades med. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts