käkably Postad 14 Juni , 2005 Rapport Share Postad 14 Juni , 2005 trevligt med så mycke död penning. själv tar jag hem skiten ikväll. min första €75:a Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kwejk Postad 14 Juni , 2005 Rapport Share Postad 14 Juni , 2005 trevligt med så mycke död penning. själv tar jag hem skiten ikväll. min första €75:a Eat_Gun? tror vi satt på samma bord ett tag mot slutet av Satelliten nyrligen. Granade kallas jag. lirar på no1poker atm. Lycka till ikväll! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
käkably Postad 14 Juni , 2005 Rapport Share Postad 14 Juni , 2005 trevligt med så mycke död penning. själv tar jag hem skiten ikväll. min första €75:a Eat_Gun? tror vi satt på samma bord ett tag mot slutet av Satelliten nyrligen. Granade kallas jag. lirar på no1poker atm. Lycka till ikväll! jep, that's me, also on no1poker. granade ja, det såg lite farligt ut där på slutet du! lycka till Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
joggystyle Postad 14 Juni , 2005 Rapport Share Postad 14 Juni , 2005 dags å värma upp med en sit and go Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Prizonic Postad 14 Juni , 2005 Rapport Share Postad 14 Juni , 2005 Även jag kom med, överlevde satelliten och spelar min första €7500 turnering idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
joggystyle Postad 14 Juni , 2005 Rapport Share Postad 14 Juni , 2005 började med att springa in i TTTT Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
käkably Postad 14 Juni , 2005 Rapport Share Postad 14 Juni , 2005 något särskillt man skall tänka på inför dessa trns? jag har bara hört tomtedelen. vilka skall man akta sig för? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nusseman Postad 14 Juni , 2005 Författare Rapport Share Postad 14 Juni , 2005 Det lär inte bli nåt finalbord som jag lirar idag. Kanske inte ens nån paus... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
käkably Postad 14 Juni , 2005 Rapport Share Postad 14 Juni , 2005 Det lär inte bli nåt finalbord som jag lirar idag. Kanske inte ens nån paus... kom till mitt bord så dubblar jag upp dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
joggystyle Postad 14 Juni , 2005 Rapport Share Postad 14 Juni , 2005 Lyckas få en gubbe att gå all in med ett par mot mina två, 5100 nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nusseman Postad 14 Juni , 2005 Författare Rapport Share Postad 14 Juni , 2005 kom till mitt bord så dubblar jag upp dig! Tack för erbjudandet, men det ordnar nog till sig ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bisox Postad 14 Juni , 2005 Rapport Share Postad 14 Juni , 2005 gl alla jag känner mig i form ikväll Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
joggystyle Postad 14 Juni , 2005 Rapport Share Postad 14 Juni , 2005 Vad heter du? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
käkably Postad 14 Juni , 2005 Rapport Share Postad 14 Juni , 2005 dubblar upp med AKs mot UTGs JJ och tomtens KQo - 6200 nu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nusseman Postad 14 Juni , 2005 Författare Rapport Share Postad 14 Juni , 2005 något särskillt man skall tänka på inför dessa trns? jag har bara hört tomtedelen. vilka skall man akta sig för? Vid ditt bord sitter det bara en massa sopor. Speciellt den där PxTse Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_barzini Postad 14 Juni , 2005 Rapport Share Postad 14 Juni , 2005 Började okej, sen fick jag KK och spelade bort 1.1k. UTG minihöjjer, UTG+1 synar jag höjjer upp till 400. Killen efter mig synar (slask) och UTG+1 synar. "Inte A på flopen nu", säger jag till mig själv. Flop A37 typ.. Någon måste ju ha träffat, men jag slänger iväg 700 ändå, båda synar och det var slutet på den potten. 1720 kvar...får dubbla nu tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
käkably Postad 14 Juni , 2005 Rapport Share Postad 14 Juni , 2005 något särskillt man skall tänka på inför dessa trns? jag har bara hört tomtedelen. vilka skall man akta sig för? Vid ditt bord sitter det bara en massa sopor. Speciellt den där PxTse märker det du! han kunde fan inte ens klonka när han var uppe QQ mot KK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PxT Postad 14 Juni , 2005 Rapport Share Postad 14 Juni , 2005 något särskillt man skall tänka på inför dessa trns? jag har bara hört tomtedelen. vilka skall man akta sig för? Vid ditt bord sitter det bara en massa sopor. Speciellt den där PxTse Så sant! Rebuy redan nu efter att en norrman limpat på min höjning med KK när jag satt med QQ. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nusseman Postad 14 Juni , 2005 Författare Rapport Share Postad 14 Juni , 2005 AA utg, alla foldar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
käkably Postad 14 Juni , 2005 Rapport Share Postad 14 Juni , 2005 jag trodde det var tomtar vid bordet!?. AA i UTG och får inte en jävla syn. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
käkably Postad 14 Juni , 2005 Rapport Share Postad 14 Juni , 2005 AA utg, alla foldar du också? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nusseman Postad 14 Juni , 2005 Författare Rapport Share Postad 14 Juni , 2005 Där höll det på att ta slut... två limp, en limitraise. Jag är shortstack så jag ställer in 1600 i sb och får syn av TT. Först kortet på floppen T... Som tur var floppade även en knekt. 3700 nu. EDIT: jag hade visst JJ. Glömde berätta det... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
joggystyle Postad 14 Juni , 2005 Rapport Share Postad 14 Juni , 2005 en trevlig dansk limpar med KTo UTG och synar min ganska stora rais från knappen med AK, kommer en kung på floppen och han blixt synar mina stora bets hela vägen, väntade bara på att han skulle vända upp AA vid showdown men det gjorde han icke. 9325 utan add on Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PxT Postad 14 Juni , 2005 Rapport Share Postad 14 Juni , 2005 Där var det nära med AKo mot KQo. Flop: 7K7 (misstag av mig att bara betta halva pot här) Turn: Q (han reraisade mig all-in) River: 7 (räddningen) Dåligt spelad hand av mig men jag ville mjölka vilket höll på att skita sig. 2462 i paus...usch. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
käkably Postad 14 Juni , 2005 Rapport Share Postad 14 Juni , 2005 87o i bb och får se en flopp tillsammans med shortstacked sb. flop: A82 två ruter. fi drar ut ett "jag har drag"-bet och jag slår om. fi drar in stacken och jag synar. Q2 i ruter mycke riktigt. 7,5k i pausen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts