joggystyle Postad 6 Juni , 2005 Rapport Share Postad 6 Juni , 2005 funderar stark på att byta sida, man har ju knappt råd å släppa en Big Blind på slutet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_barzini Postad 6 Juni , 2005 Rapport Share Postad 6 Juni , 2005 funderar stark på att byta sida, man har ju knappt råd å släppa en Big Blind på slutet. Sant, dock är värdet så bra i den här så det lönar sig ändå Det är så mycket dåliga spelare så man har så pass stor chans till pengarna trots den dåliga strukturen... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PxT Postad 7 Juni , 2005 Rapport Share Postad 7 Juni , 2005 20 000€ Guarantee ikväll! Förutom mig själv så ser jag bara joggystyle och Ector anmälda. Kom igen nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hjort Postad 7 Juni , 2005 Rapport Share Postad 7 Juni , 2005 20 000€ Guarantee ikväll! Förutom mig själv så ser jag bara joggystyle och Ector anmälda. Kom igen nu! Du skulle inte känna dig rätt nöjd om det bara blev er tre då? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_barzini Postad 7 Juni , 2005 Rapport Share Postad 7 Juni , 2005 Luuugnt att man e med Ska slaska i en sat nu oxå, så vi får se om man köper in sig eller om man får platsen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nusseman Postad 7 Juni , 2005 Författare Rapport Share Postad 7 Juni , 2005 Klart man är med Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_barzini Postad 7 Juni , 2005 Rapport Share Postad 7 Juni , 2005 jaha man får köpa in sig då... Åkte ur saten med AQs mot en limpare i UTG som sen synar med J9s Hejja tomte! Lycka till ikväll alla! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
joggystyle Postad 7 Juni , 2005 Rapport Share Postad 7 Juni , 2005 idag är det finalbordet som gäller! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_barzini Postad 7 Juni , 2005 Rapport Share Postad 7 Juni , 2005 om vi kommer dit idag dvs..... Tournament is paused. tjall Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
joggystyle Postad 7 Juni , 2005 Rapport Share Postad 7 Juni , 2005 Tror nog att dom hinner lösa det på en timme, glad att jag inte han hem till 40e turneringen..drygt att behöva sitta å vänta. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_barzini Postad 7 Juni , 2005 Rapport Share Postad 7 Juni , 2005 Tror nog att dom hinner lösa det på en timme, glad att jag inte han hem till 40e turneringen..drygt att behöva sitta å vänta. tror du? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
joggystyle Postad 7 Juni , 2005 Rapport Share Postad 7 Juni , 2005 Nu får dom skynda sig! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
joggystyle Postad 7 Juni , 2005 Rapport Share Postad 7 Juni , 2005 nu har dom flyttat starten till 21:40 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nusseman Postad 7 Juni , 2005 Författare Rapport Share Postad 7 Juni , 2005 21.55 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
joggystyle Postad 7 Juni , 2005 Rapport Share Postad 7 Juni , 2005 inte bra att va på tilt redan innan turneringen börjat! Första handen KK Vs 66 flopp 5 J 4 (rainbow) 66 går all in, jag synar med KK river 2 turn 3 Ett inköp fattigare Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_barzini Postad 7 Juni , 2005 Rapport Share Postad 7 Juni , 2005 Har du börjat redan du? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_barzini Postad 7 Juni , 2005 Rapport Share Postad 7 Juni , 2005 398st !! Galet Lycka till nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hobster Postad 7 Juni , 2005 Rapport Share Postad 7 Juni , 2005 Har den startat? Min klient vägrar starta, småfrustrerande... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
joggystyle Postad 7 Juni , 2005 Rapport Share Postad 7 Juni , 2005 hehe jag tjuvstartade med lite cashgame =) Japp tävlingen har börjat nu Hobster Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hobster Postad 7 Juni , 2005 Rapport Share Postad 7 Juni , 2005 Fick ladda ner klienten på nytt, först då kom den igång. Skräp-unibet! Missade första blindsnivån, men är med nu när all-in lotteriet snart drar igång... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_barzini Postad 7 Juni , 2005 Rapport Share Postad 7 Juni , 2005 jaha slaskar man bort ett inköp då..... AQs och höjjer preflop, en minihöjjer och en till synar och jag synar. Får färgdrag och 2 överkort på floppen. Jag ställer in båda synar! En har QQ och en TT....färgen kommer inte. Ere dumt att ställa in där ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_barzini Postad 7 Juni , 2005 Rapport Share Postad 7 Juni , 2005 7.2k i pause alla rebuys och addons gjorda.... top 36 så blir det even money Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
joggystyle Postad 7 Juni , 2005 Rapport Share Postad 7 Juni , 2005 gjorde ett tomtespel och ställde in med AK på en låg flopp (hade gjort en stor rais preflopp iofs) blev synad av JJ och klonkade K på turn! 7475 i pausen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PxT Postad 7 Juni , 2005 Rapport Share Postad 7 Juni , 2005 6350 efter att ha utnyttjat en rebuy och en add-on i paus. Man vill ju ha en stack över average och så går jag totalt 20€ plus om jag kommer på sista ITM platsen! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_barzini Postad 7 Juni , 2005 Rapport Share Postad 7 Juni , 2005 arga blinds....som vanligt 8k, gäller att man dubblar snart så man kan börja hacka lite!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts