Gå till innehåll

Allt om €75-turneringarna på 24hPoker!


Nusseman

Recommended Posts

  • Svars 1,1k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Tror du? Det har väl varit fler ?

 

På tisdagar har det varit fler, men då är det ju 7500€ garanti. Jag har iofs bara spelat här några månader.

 

Jag har 5675 efter add-on i paus. Hade kunnat haft nästan 10 000 men tyvärr förlorade jag med QQ mot KK och A8s vid en all-in.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

5400 sitter jag på....

 

En hand direkt efter pause var rätt intressant.

Jag fick QQ i UTG och höjjer till 600 (3BB). Killen bakom mig ställer in med ca 4400! Vad kan han ha? Han måste väl respektera min höjning UTG?

Jag folda iaf, det luktade KK eller AA.

Hade jag synat och haft rätt så hade jag suttit med 500 kvar, och jag tyckte inte det var värt det. Jag får nog bättre chanser att vinna potter.

 

Hade ni foldat eller synat?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

5400 sitter jag på....

 

En hand direkt efter pause var rätt intressant.

Jag fick QQ i UTG och höjjer till 600 (3BB). Killen bakom mig ställer in med ca 4400! Vad kan han ha? Han måste väl respektera min höjning UTG?

Jag folda iaf, det luktade KK eller AA.

Hade jag synat och haft rätt så hade jag suttit med 500 kvar, och jag tyckte inte det var värt det. Jag får nog bättre chanser att vinna potter.

 

Hade ni foldat eller synat?

 

Utan speciell read på fi så hade jag synat där. Det finns många som trycker in med vilket PP som helst i princip eller med händer som AK, AQ. Många tomtar i denna turnering. ;)

 

29 kvar i andra pausen och 27 får pengar...bubbeltime och jag är inblandad!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha det var ju typiskt! Ställer in på knappen med T7o eftersom det foldats fram till mig och BB får odds att syna och han vänder upp 97s. Trevligt tänker jag tills det kommer en 9 på flopp, ridå! Nåja jag kom ITM i alla fall och fick nästan tillbaka insatsen. ;) (24:e plats)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ställer in mina ca 10k med A5s men då har emilio hittat QQ i lilla mörken. Har ca 300 kvar och åker ett par händer senare. Hoppas mina chips kommer till nytta emilio!

 

Var 3:e eller 4:e gången jag spelar 75:an och får väl trösta mig med första ITM. Tyvärr räckte inte pengarna till inköp + rebuy.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ställer in mina ca 10k med A5s men då har emilio hittat QQ i lilla mörken. Har ca 300 kvar och åker ett par händer senare. Hoppas mina chips kommer till nytta emilio!

 

Var 3:e eller 4:e gången jag spelar 75:an och får väl trösta mig med första ITM. Tyvärr räckte inte pengarna till inköp + rebuy.

 

Jag kom iaf till finalbordet, så vi får se vad som händer då :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Joggy den synen du åkte på måste du förklara!?

 

J5s slår inte ens en bluff ! :D

Bommade jag något innan du syna, hade du lagt in massa i potten redan?

 

Han måste väl chansa i det läget eller? annars bara 2BB kvar och sb nästa hand.

Sen var han ju favorit när korten vändes upp till råga på allt :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

va mest bara irriterad på att jag lyckats bli av med så stor del av stacken, BB va på 7000 och jag hade väll cirka 5000 kvar efter den..... hade i stortsätt varit all in när jag får SB så jag tog en rövare med J5s..nu hade han ju 79o så det blev ju en bra syn tillslut fast han lyckades träffa sin 7a! =(

Lycka till på Finalbordet nu Emilio!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...