Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

jävla client!!

Har KK.

Skulle raisa en kille som hade raisat i tidig poss men tappar slidern så jag bara miniraisar, han synar.

Flop 56x typ, han går all in och jag synar såklart. Han isar A5, träffar 5an på turn och A på rivern.

Han borde ju ha foldat om jag hade spelat som jag tänkt....

suck!!

Istället för 16k har man 8.5k

• Svars 1,1k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

Jag åkte som 80:a efter att ha suttit i SB med 66. Alla hade foldat till knappen som såklart höjer, jag trycker in och han visar upp A10o. Han träffar båda korten och jag ryker. Allting gick verkligen fel efter paus...förlorade först 1/4 av min stack med AQo mot 55 som satte trissen och sedan detta. PrepCard som han hette borde ha åkt ut tidigare när vår Fedorov hade AA mot hans KQ, tyvärr kom det två damer på flop. Sedan hade Fedorov stegen mot PC:s triss men på river prickade han kåken, den killen har ett sanslöst flyt och är chipetta i detta nu.

Postad

Åkte som XX:a efter en allin situation mot Prepcard. Jag satt med stege mot hans triss i J. Bordet parade sig tyvärr på river o jag var ute. Fick dock vara chipleaeder en stund... Skall även nämnas att jag hamnade allin mot Prepcard en stund tidigare med AA mot hans KQ. floppen blev QQx.

Första gången jag spelade denna turnering. Det var jäkligt kul. Går den varje dag förresten?

//Mason på 24h

EDIT: såg nu att PxT åkte som 80:a , vafan jag åkte ju ut före PxT!

Postad
EDIT: såg nu att PxT åkte som 80:a , vafan jag åkte ju ut före PxT!

Är det en sådan katastrof!? ;)

Vi satt ju vid samma bord så jag såg ju när PrepCard drog ut dig två gånger trots att du var stor favorit.

Ja den här turneringen går varje dag fast det är bara på tisdagar som det är 7500€ guarantee, annars är det 3000-4000€ guarantee (blir dock fina prissummor ändå). Dessutom spelas det en 20 000€ guarantee i början på varje månad, där är inköpet 100€ dock.

Postad

Jag ligger 12 av 56 i paus och har redan fått både AA och KK. KK fick jag inte mycket betalt för men med AA dubblade jag upp med när en tomte tyckte det var bra att syna min 6BB raise preflop med A5o och sedan syna min all-in eftersom han träffat femman på flopp. Sitter vid samma bord som Nusseman och han mår ännu bättre än vad jag gör, markermässigt. :)

Postad

Haha detta var helt sjukt! Fick AA för andra gången idag och hamnade all-in preflop mot KK och det var ju lysande...MEN...han drar in en runner, runner färg. Jag låg runt 10:e plats när detta hände så att istället för att vara med och kriga i toppen blev det en 23:e plats.