Nusseman Postad 14 Mars , 2005 Författare Rapport Share Postad 14 Mars , 2005 Kul. Bubblan två dar i rad... Riktigt kul sätt att åka på också. Först får jag bb, 92o, foldar mot två andra. Jag hade turnat en kåk... flyttas direkt efter den handen till UTG på nästa bord med 1 1/2bb i stacken! Heja mig! Får 22 i bb och hamnar all-in mot A7 som klonkar sjuan på river. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_barzini Postad 14 Mars , 2005 Rapport Share Postad 14 Mars , 2005 du slapp ju bubblan iaf... Jag tog bubblan i 25€ iaf, its mine! My only! 2 bubblor ikväll, bra eller dåligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_barzini Postad 14 Mars , 2005 Rapport Share Postad 14 Mars , 2005 du blev väl bubblan +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nusseman Postad 14 Mars , 2005 Författare Rapport Share Postad 14 Mars , 2005 Jaja, whatever. Kan nån skjuta mig i huvudet, tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_barzini Postad 14 Mars , 2005 Rapport Share Postad 14 Mars , 2005 ta kölapp...jag är först Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Papa Kubo Postad 14 Mars , 2005 Rapport Share Postad 14 Mars , 2005 Kul. Bubblan två dar i rad... Riktigt kul sätt att åka på också. Först får jag bb, 92o, foldar mot två andra. Jag hade turnat en kåk... Om det var handen där lillstacken ställde in UTG hade du ju fantastiska odds, hur skräpig 92o än må vara. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_barzini Postad 14 Mars , 2005 Rapport Share Postad 14 Mars , 2005 slutspelat på 24h för mig ett tag nu..... Miljöbyte kan vara bra ibland! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nusseman Postad 15 Mars , 2005 Författare Rapport Share Postad 15 Mars , 2005 Ja, jag siktar på tre raka bubblor Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nusseman Postad 15 Mars , 2005 Författare Rapport Share Postad 15 Mars , 2005 Men helvete vad kul! Andra handen får jag QQ UTG och höjer till 100, CO slår om till 600 och bb ställer in. Jag synar och CO synar. De har JJ och TT. TT klonkar trissen på river Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nusseman Postad 15 Mars , 2005 Författare Rapport Share Postad 15 Mars , 2005 Jahaja, samma snubbe som klonkade trissen med TT ställer in först in på knappen. Jag tar synen i sb med AJo. Han har TT igen och det hjälper såklart inte att jag träffar stegen, eftersom snubben dubbelklonkar in sitt fyrtal! Första gången jag inte är med i pausvilan... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
thestonk Postad 15 Mars , 2005 Rapport Share Postad 15 Mars , 2005 Själv blev man psykad av en chatspammande blueberry på BB, "Yessss AA!" och något tiotal rader med "zzzzzzzzz" i minuten. "YESSSS AJ!". På knappen med 99, höjer mot en tidigare limpare, mörkarna (inklusive spammaster) lägger sig och callaren går all in. AK eller något, tänker jag, värt ett försök med strax under 2000 efter pausen. Visst, AK. VARFÖR lyckas mina motspelare alltid träffa antingen A eller K i sådana situationer? Det ska ju vara coinflip, tycker jag. Nu har jag rykt på så många sådana att jag börjar ifrågasätta min hjärna. Nåja. Tre euro åt skogen. Eller ska jag se det som 75? Då blir det Paradise Hotel istället, då. Och ytterligare självkritiska funderingar om varför jag galant kvalar in, men aldrig kommer längre i dessa turneringar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nusseman Postad 15 Mars , 2005 Författare Rapport Share Postad 15 Mars , 2005 VARFÖR lyckas mina motspelare alltid träffa antingen A eller K i sådana situationer? Det ska ju vara coinflip, tycker jag. Nu har jag rykt på så många sådana att jag börjar ifrågasätta min hjärna. Det är ju ett coinflip. Hälften av gångerna träffar han esset och andra hälften träffar han kungen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 15 Mars , 2005 Rapport Share Postad 15 Mars , 2005 Först all in med AK mot AK och 99, fick splitt sidopotten, sen nästan all in med AK mot QQ, A på turn och Q på river. Åkte till slut med montana banana i BB, sjukt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
callen Postad 15 Mars , 2005 Rapport Share Postad 15 Mars , 2005 Montana banana ser ju fin ut, men det är en hand som nybörjare ofta överspelar! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Papa Kubo Postad 15 Mars , 2005 Rapport Share Postad 15 Mars , 2005 callen, jag som trodde att du var en förespråkare för slaskpoker. Montana banana kan helt enkelt inte överspelas! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pokertomte Postad 15 Mars , 2005 Rapport Share Postad 15 Mars , 2005 VARFÖR lyckas mina motspelare alltid träffa antingen A eller K i sådana situationer? Det ska ju vara coinflip, tycker jag. Nu har jag rykt på så många sådana att jag börjar ifrågasätta min hjärna. Det är ju ett coinflip. Hälften av gångerna träffar han esset och andra hälften träffar han kungen HAHA dagens sanning! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
thestonk Postad 15 Mars , 2005 Rapport Share Postad 15 Mars , 2005 VARFÖR lyckas mina motspelare alltid träffa antingen A eller K i sådana situationer? Det ska ju vara coinflip, tycker jag. Nu har jag rykt på så många sådana att jag börjar ifrågasätta min hjärna. Det är ju ett coinflip. Hälften av gångerna träffar han esset och andra hälften träffar han kungen Och hälften av gångerna träffar han både A och K. Det innebär väl då att jag är slagen 150% av gångerna. Lite taskiga odds, tycker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nusseman Postad 15 Mars , 2005 Författare Rapport Share Postad 15 Mars , 2005 Ja, och ibland blir det ju stege eller färg också... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Holmees Postad 15 Mars , 2005 Rapport Share Postad 15 Mars , 2005 Riggat är Godast som jag brukar säga Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 16 Mars , 2005 Rapport Share Postad 16 Mars , 2005 Montana banana ser ju fin ut, men det är en hand som nybörjare ofta överspelar! Word, dess förföriska yttre gjorde att jag inte kunde släppa taget. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
thestonk Postad 16 Mars , 2005 Rapport Share Postad 16 Mars , 2005 Kan de inte stöpa om turneringen till 75+150 ? Där +150 är vad jag får betala om jag vill ha ett tredje kort i varje hand. Det är nog det enda som skulle hjälpa Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Swede Postad 19 Mars , 2005 Rapport Share Postad 19 Mars , 2005 hepp da har den borjat. Callen, jag har min chat avstangd Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
callen Postad 19 Mars , 2005 Rapport Share Postad 19 Mars , 2005 Aha, sa det var därför du inte vågade anta mitt last longer bet. Snyggt move med tvåorna btw... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Swede Postad 19 Mars , 2005 Rapport Share Postad 19 Mars , 2005 visste att han hade skit men sen smatiltar man ju... eller.. ja, far ju AQ suited, gor en standard raise. bb som slaskat ordentligt tycker jag hojer. vafan, han har mig tackt, lika bra att ga all in han visar upp AK som star sig. Rebuy, nasta han AJ, standard raise, killen fran handen innan raisar tillbaka. Jag synar bara. Flop kommer med JT8, jaja, han bettar smatt, jag gar all in, han synar med AA hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Swede Postad 20 Mars , 2005 Rapport Share Postad 20 Mars , 2005 Ligger 2:a med 30 pers kvar skall bli intressant att se Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts