emilio_barzini Postad 3 December , 2004 Rapport Postad 3 December , 2004 snyggt! Själv gav jag mig lite välbehövd ledighet och tid med familjen. kan behövas ibland det oxå btw, vet du att det finns en som heter Tusseman på 24h? En rackarns dansk är det... Citera
Hjort Postad 3 December , 2004 Rapport Postad 3 December , 2004 btw, vet du att det finns en som heter Tusseman på 24h? En rackarns dansk är det... Får bli en sk "good beat" på den killen om han inte reggar om. Citera
Nusseman Postad 3 December , 2004 Författare Rapport Postad 3 December , 2004 Tusseman låter ju lite gulligt. Som ett smeknamn på en nalle, snuttefilt eller nåt sånt Jag kan inte sova, jag vill ha min Tusseman! Citera
emilio_barzini Postad 3 December , 2004 Rapport Postad 3 December , 2004 ja visst är det sött Som att ha en egen liten dansk nalle på pokersiten Citera
emilio_barzini Postad 5 December , 2004 Rapport Postad 5 December , 2004 rullar på bra i dagens 75€ finalbord nu och jag ligger 2a av 9. Ector sitter och trycker på bordet oxå....dock lite shortstacked. Citera
emilio_barzini Postad 5 December , 2004 Rapport Postad 5 December , 2004 jahopp va oväntat... Åkte på en 5e plats med AK mot Q8, 8an klonkade på turn.... Finalbordet va så riggat. 2st AA på rad. 1a fick AA syn av TT och T klonkade på rivern, 2a så var det AA vs KK och K klonkade på turn. Crazy... Citera
callen Postad 15 December , 2004 Rapport Postad 15 December , 2004 Sitter och slaskar på finalbordet i kvällens efter att ha slagit ut Fysikern med AA. Citera
callen Postad 15 December , 2004 Rapport Postad 15 December , 2004 Vann tillslut efter lite hejaklackshjälp av mte och matteprof! Citera
martenmania Postad 15 December , 2004 Rapport Postad 15 December , 2004 Vann tillslut efter lite hejaklackshjälp av mte och matteprof! Grattis callen Citera
Fysikern Postad 15 December , 2004 Rapport Postad 15 December , 2004 Sitter och slaskar på finalbordet i kvällens efter att ha slagit ut Fysikern med AA. Var det du din jävel Grattis. Citera
emilio_barzini Postad 5 Januari , 2005 Rapport Postad 5 Januari , 2005 Ikväll blir det en liten comeback i 75€! Det var ett tag sen man lirade nu.....pga massa anledningar (läs fruntimmer). Någon mer som ska slaska? Citera
callen Postad 5 Januari , 2005 Rapport Postad 5 Januari , 2005 Samma här, också pga av en massa anledningar (läs dataspel). Citera
callen Postad 5 Januari , 2005 Rapport Postad 5 Januari , 2005 Någon mer än jag som tycker att prisstrukturen är lite sne? Alldeles för många småpriser, nästan 20% ITM. Citera
callen Postad 5 Januari , 2005 Rapport Postad 5 Januari , 2005 Eländet verkar lagga idag igen... Vad får jag för odds på att det crashar innan 22.00? Citera
demme1 Postad 5 Januari , 2005 Rapport Postad 5 Januari , 2005 Spelar inte tävlingen, men är publik:) Ang crasch så har jag redan blivit disconnectad en gång från en stor pott med JJ på hand:( Citera
demme1 Postad 5 Januari , 2005 Rapport Postad 5 Januari , 2005 Callen, vad har du för nick (han heter något helt annat i verkligheten) på 24h? Citera
emilio_barzini Postad 5 Januari , 2005 Rapport Postad 5 Januari , 2005 jo det har laggat lite idag, men aldrig låst sig helt....så vi får hoppas att det håller i sig. Jag spelar iofs som en hink slask....hade turen och fick AA och tripplade upp mig ifrån 800 iaf. Så jag stoppade tilten innan det var försent Citera
callen Postad 5 Januari , 2005 Rapport Postad 5 Januari , 2005 c197911 Ligger runt 3000, vann en hyfsat pott med AJs, torskade en med AK, fick ingen action på KK och har mest foldat i övrigt. Struntade i addon. Citera
emilio_barzini Postad 5 Januari , 2005 Rapport Postad 5 Januari , 2005 Jag åkte med AQo mot AKo Hade aldrig något flyt så jag undrar varför jag gjorde addon.....rätt onödigt när man spelar sitt sämsta spel. Citera
Hjort Postad 5 Januari , 2005 Rapport Postad 5 Januari , 2005 c197911Antagligen det mest intuitiva bland alla pokernick. Gissar på en initial plus födelsedag som också fungerar som lösenord till alla pokersiter och bankkonton pga dåligt minne. Citera
callen Postad 5 Januari , 2005 Rapport Postad 5 Januari , 2005 Åkte precis 3 innan pengarna, raisade med 55, fick call av sb, floppade set, han betade pott, jag gick all in han callade med KK och turnen var en kung. Ang mitt nick så var det 197911 från början på pacific, min pokerguru sa att det var bra att bara ha siffror för att folk inte skulle känna igen mig. På vissa sidor så gick det inte att börja med en siffra så då blev det ett c framför. Som pinkod till alla mina kort har jag givetvis 1234 istället. Citera
callen Postad 6 Januari , 2005 Rapport Postad 6 Januari , 2005 Sitter på finalbordet efter att min AJ hållt upp mot mte's AQ! Hade ganska mycket marker efter det och var lite tablebully när det var två bord kvar och alla var rädda för att bubbla, 2a i chips på finalbordet men fick ledaren direkt till vänster och slaskade bort en del med AJ mot KQs. EDIT Blev en femteplats, plockade inte upp några spelbara kort, lyckades stjäla blinderna 2 ggr men det var hårt spel från alla. Åkte med 99 mot AA, han raisade lite UTG, verkar ju iofs som en stark hand men höll på att bli bortblindad. Citera
mte Postad 6 Januari , 2005 Rapport Postad 6 Januari , 2005 Sitter på finalbordet efter att min AJ hållt upp mot mte's AQ! Tyckte nog du kunde gett fan i det efter det brutala utköpet ja åkte på i handen innan.... Citera
Recommended Posts