lachrille Postad 22 Maj , 2006 Rapport Postad 22 Maj , 2006 Efter intensivt läsande på detta forum har nu även jag bestämt mig för att börja skriva dagbok om mitt pokerspelande för att förhoppningsvis utvecklas som pokerspelare. Min "pokerkarriär" har pågått i ungefär 1 år och jag har under denna tid dragit in 20k i runda slängar (svenska kronor). Jag har mest hållit till på NL50 och NL100 och knallar även och lirar lite HU för att utveckla mitt spel. Jag kommer att uppdatera efter varje "pass" och klippa in intressanta HH´s då jag spelar såväl bra som dåligt för att utvecklas som spelare och förhoppningsvis få tips om hur händerna i fråga ska spelas. Sen lär jag gnälla en hel del på när JakalTheOne drar ut mig i våra "homegames" men det kommer jag att bjuda på, för hur länge ska det ta innan jag slår dig liksom? Bankrulle start: $200 Citera
jaroiten Postad 22 Maj , 2006 Rapport Postad 22 Maj , 2006 PS. det blir så grymt mycket ascoolare ifall du typ skriver "Chrille - Poker is da shit!" istället för "Chrille - Poker is the shit!", fattaru? GL HF MANNEN!! Citera
lachrille Postad 22 Maj , 2006 Författare Rapport Postad 22 Maj , 2006 PS. det blir så grymt mycket ascoolare ifall du typ skriver "Chrille - Poker is da shit!" istället för "Chrille - Poker is the shit!", fattaru? GL HF MANNEN!! efter diverse på tryckningar från jaroiten har jag nu döpt om min dagbok efter min idol här på pf.nu Citera
lachrille Postad 22 Maj , 2006 Författare Rapport Postad 22 Maj , 2006 har softat hela dagen idag och bland annat sett bb finalen, orka med Jessica . Sitter nu och lirar en liten FPP turnering som har helt sjukt värde, eller vad sägs om en price pool på mäktiga $202.5!? . Hur som hellst 81 startande som orkade regga till denna turneringen. 55 av 81 kvar nu. Avg på dryga 1500 och jag på 1275 Edit 1: 34 av 81 kvar nu. Avg på dryga 2500 och jag på 1950 Edit 2: Baah bubbel bubbel, ut på 28 plats. 99 mot K10, flopp A88, turn K, GODNATT!! Bankrulle 23maj: $200 Citera
Verbal__Kint Postad 24 Maj , 2006 Rapport Postad 24 Maj , 2006 Antingen ett väldigt långt poker pass, eller världens kortaste dagbok? Citera
slashyboy Postad 22 Maj , 2007 Rapport Postad 22 Maj , 2007 Antingen ett väldigt långt poker pass, eller världens kortaste dagbok? iaf. kort dagbok so far Citera
Recommended Posts