Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
Det är inte en kvinna jaroiten.. det är en man som spelar i samma landslag som Zlatan gör.

Vilket landslag? Det är inte fotboll i alla fall...

Nu måste du känna dig rätt dum va?...

Nähä? Vilket landslag är det då?

Nu måste du känna dig dummast av alla. Om du inte menar att han itne är uttagen i truppen förstås.

Edit: Och det är förstås det du menar...

Postad
Det är inte en kvinna jaroiten.. det är en man som spelar i samma landslag som Zlatan gör.

Vilket landslag? Det är inte fotboll i alla fall...

Nu måste du känna dig rätt dum va?...

Det gör jag men inte pga det. Snarare pga att jag inte fick biljett till dansen igår, när ett enkelt samtal hade räckt för att fixa det.

Postad
med rent av maskulina biceps?

Själv ser jag bara en triceps där, men så är jag ju rätt dum också.

Nja, men du är tydligen muskelintresserad. Känns ungefär lika intressant som att ifall jag skulle säga "I Toyotan till höger i bild" så anmärker du på att det är en Lexus, liksom.

Postad

Var tusan ser du en triceps där om jag får fråga? Har du någon form av shadow vision eller?

Postad

Nja, men du är tydligen muskelintresserad. Känns ungefär lika intressant som att ifall jag skulle säga "I Toyotan till höger i bild" så anmärker du på att det är en Lexus, liksom.

Lexus är en delmängd av Toyota. Triceps är inte en delmängd av biceps.

Var tusan ser du en triceps där om jag får fråga? Har du någon form av shadow vision eller?

PÅ Zlatans vänstra sida skymtas en triceps, ja. Jag tror inte jag har shadow vision.

Postad

PÅ Zlatans vänstra sida skymtas en triceps, ja. Jag tror inte jag har shadow vision.

Syftade givetvis på på fru Östlund som sitter till vänster om Zlatan vilket framgick rätt tydligt i början.