eurythmech Postad 21 Maj , 2006 Rapport Postad 21 Maj , 2006 Kvinnan med skägg som heter Alexander Östlund, eller kvinnan till vänster om Zlatan med rent av maskulina biceps? Citera
Stahl Postad 22 Maj , 2006 Rapport Postad 22 Maj , 2006 Det är inte en kvinna jaroiten.. det är en man som spelar i samma landslag som Zlatan gör. Nu måste du känna dig rätt dum va?... Citera
martenmania Postad 22 Maj , 2006 Rapport Postad 22 Maj , 2006 Det är inte en kvinna jaroiten.. det är en man som spelar i samma landslag som Zlatan gör. Vilket landslag? Det är inte fotboll i alla fall... Nu måste du känna dig rätt dum va?... Citera
Kollikock Postad 22 Maj , 2006 Rapport Postad 22 Maj , 2006 Det är inte en kvinna jaroiten.. det är en man som spelar i samma landslag som Zlatan gör. Vilket landslag? Det är inte fotboll i alla fall... Nu måste du känna dig rätt dum va?... Nähä? Vilket landslag är det då? Nu måste du känna dig dummast av alla. Om du inte menar att han itne är uttagen i truppen förstås. Edit: Och det är förstås det du menar... Citera
Skadast Postad 22 Maj , 2006 Rapport Postad 22 Maj , 2006 Ni måste känna er rätt dumma allihop. Citera
Kollikock Postad 22 Maj , 2006 Rapport Postad 22 Maj , 2006 Ni måste känna er rätt dumma allihop. Ja, lite. Är det något särskilt du tänker på? Citera
eurythmech Postad 22 Maj , 2006 Rapport Postad 22 Maj , 2006 Ni måste känna er rätt dumma allihop. nja, tror mest det är jaroitencentrerat Citera
Stahl Postad 22 Maj , 2006 Rapport Postad 22 Maj , 2006 Det är inte en kvinna jaroiten.. det är en man som spelar i samma landslag som Zlatan gör. Vilket landslag? Det är inte fotboll i alla fall... Nu måste du känna dig rätt dum va?... Det gör jag men inte pga det. Snarare pga att jag inte fick biljett till dansen igår, när ett enkelt samtal hade räckt för att fixa det. Citera
Zakkan Postad 22 Maj , 2006 Rapport Postad 22 Maj , 2006 med rent av maskulina biceps? Själv ser jag bara en triceps där, men så är jag ju rätt dum också. Citera
eurythmech Postad 22 Maj , 2006 Rapport Postad 22 Maj , 2006 med rent av maskulina biceps? Själv ser jag bara en triceps där, men så är jag ju rätt dum också. Nja, men du är tydligen muskelintresserad. Känns ungefär lika intressant som att ifall jag skulle säga "I Toyotan till höger i bild" så anmärker du på att det är en Lexus, liksom. Citera
Skadast Postad 22 Maj , 2006 Rapport Postad 22 Maj , 2006 med rent av maskulina biceps? Själv ser jag bara en triceps där, men så är jag ju rätt dum också. Var tusan ser du en triceps där om jag får fråga? Har du någon form av shadow vision eller? Citera
Nidson Postad 22 Maj , 2006 Rapport Postad 22 Maj , 2006 med rent av maskulina biceps? Själv ser jag bara en triceps där, men så är jag ju rätt dum också. Nja, men du är tydligen muskelintresserad. Känns ungefär lika intressant som att ifall jag skulle säga "I Toyotan till höger i bild" så anmärker du på att det är en Lexus, liksom. Lexus är en delmängd av Toyota. Triceps är inte en delmängd av biceps. Var tusan ser du en triceps där om jag får fråga? Har du någon form av shadow vision eller? PÅ Zlatans vänstra sida skymtas en triceps, ja. Jag tror inte jag har shadow vision. Citera
eurythmech Postad 22 Maj , 2006 Rapport Postad 22 Maj , 2006 Lexus är en delmängd av Toyota. Triceps är inte en delmängd av biceps. Varför inbillar du dig att jag bryr mig? Citera
Nidson Postad 22 Maj , 2006 Rapport Postad 22 Maj , 2006 Lexus är en delmängd av Toyota. Triceps är inte en delmängd av biceps. Varför inbillar du dig att jag bryr mig? Därför att du postat fyra gånger i den här tråden Citera
Skadast Postad 22 Maj , 2006 Rapport Postad 22 Maj , 2006 PÅ Zlatans vänstra sida skymtas en triceps, ja. Jag tror inte jag har shadow vision. Syftade givetvis på på fru Östlund som sitter till vänster om Zlatan vilket framgick rätt tydligt i början. Citera
Nusseman Postad 22 Maj , 2006 Rapport Postad 22 Maj , 2006 Skittråd. Om nån har synpunkter på låsningen är det bara att PMa QoS Citera
Recommended Posts