ickash Postad 21 Maj , 2006 Rapport Postad 21 Maj , 2006 Hej, jag lirar för tillfället på partypoker och jag tycker inte riktigt att deras utbud av lagom turnerningar på lägre nivåer är speciellt bra. Undrar om någon har ett tips på en pokersite med rätt bra övervärde alternativt halv mycket billiga turnerningar med lite mindre deltagande än partypoker. Vore tacksam för tips. /icke Citera
Njursparven Postad 21 Maj , 2006 Rapport Postad 21 Maj , 2006 Nja om du söker turneingar med mindre deltagare och övervärde så är pokerstars inte sajten för dig. Skulle satsa på nån mindre sajt isåfall. Citera
eurythmech Postad 21 Maj , 2006 Rapport Postad 21 Maj , 2006 Gillar Pokerstars FPP-turneringar. Som nu 500 FPP, 5 platser WSOP garanterade, ca 1600 deltagare. Citera
stj Postad 21 Maj , 2006 Rapport Postad 21 Maj , 2006 Hej, jag lirar för tillfället på partypoker och jag tycker inte riktigt att deras utbud av lagom turnerningar på lägre nivåer är speciellt bra. Undrar om någon har ett tips på en pokersite med rätt bra övervärde alternativt halv mycket billiga turnerningar med lite mindre deltagande än partypoker. Vore tacksam för tips. /icke Pokerstars har bäst turneringsutbud, massa roliga events, tex deepstacks(250big blinds) och shorthanded och man kan spela omaha- och stud-turneringar på alla nivåer med. sen finns dte turneringar i alla limits med, alltså pot, no och fixed limit. så utbudet är bäst utan tvekan. probelemt är att de billigare vanliga turneringarna, tex 10-dollars nolimit holdem har alldeles för mycket folk i som ovan nämnt. ofta 1000startande. men gillar man det så... sen skattar man ju på vinster från Pokerstars. Betsson har bäst utbud efter Pokerstars tycker jag, omaha, stud, shorthanded no-limit, bra guaranteed-truneringar med ca 2-300startande. iblnad övervärde i dem, ibland inte. betsson är skattefritt också. i övrigt tycker jag inte det finns så bra turneringsutbud. prima har väl ok men inget speciellt. edit: Prima har iofs en del guaranteed-turneringar med övervärde. iaf på royal vegas Poker. jag vet inte om det är folk från hela Prima som kan spela en sådan turnering!? eller om det bara är royal vegas poker... royal vegas poker fråm an antagligen skatta från dock, ej säker, men serverna är registerade med Kahnawake gaming commission och finns i Kanada. tycker det är ganska märkligt eftersom det är ju ett lätt sätt att utmärka sig på...cashgame är ju cashgame är ju cashgame har ju alla... Citera
QoS Postad 22 Maj , 2006 Rapport Postad 22 Maj , 2006 Please http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=11134&highlight=turneringar Enjoy! - QoS Citera
Recommended Posts