jaroiten Postad 20 Maj , 2006 Rapport Postad 20 Maj , 2006 HARD ROCK HALLELJUA!! LORDI!! Men seriöst, sick tävling.. Citera
hansolo Postad 20 Maj , 2006 Rapport Postad 20 Maj , 2006 ja stort grattis till finland, men rubriken va ju lite kryptisk, kan du inte kalla den ESC 2006 eller nått? Citera
devalanteriel Postad 20 Maj , 2006 Rapport Postad 20 Maj , 2006 Ja, hahaha! Jag är inte ens besviken över att varken Ukraina, Sverige eller Tyskland vann. Citera
Cyntax Postad 20 Maj , 2006 Rapport Postad 20 Maj , 2006 Jag är mest arg på mig själv som inte satsade på Lordi som jag tänkte. Som mest såg jag att dom gav 37.00 på BetFair. Hela tiden har jag sagt att jag skulle beta 100€ på Lordi. *sura lite* Hard Rock Hallelujah! Citera
jaroiten Postad 20 Maj , 2006 Författare Rapport Postad 20 Maj , 2006 Jag är mest arg på mig själv som inte satsade på Lordi som jag tänkte. Som mest såg jag att dom gav 37.00 på BetFair. Hela tiden har jag sagt att jag skulle beta 100€ på Lordi. *sura lite* Hard Rock Hallelujah! Precis samma tanke, fast visste inte att de var ändå uppe i 37. Funderade lite vid 20 gånger.. Citera
pöker1491910830 Postad 20 Maj , 2006 Rapport Postad 20 Maj , 2006 Jaha, då har Finland äntligen vunnit nå't! Blir Lordi ny första-femma till nästa hockey-VM? Citera
hjulben Postad 20 Maj , 2006 Rapport Postad 20 Maj , 2006 Äntligen vann rätt låt den här jävla tävlingen!! Bästa bidraget sedan ABBAS dagar. Carola lyfter ju en dålig låt till höga höjder också. Hon kan sjunga den kvinnan. METAL!!! Citera
blukah Postad 20 Maj , 2006 Rapport Postad 20 Maj , 2006 Ångrar att ajg ine spelade mer än 50kr på lordi.. Fan vad skönt.. De bittra pojkvännerna har röstat! Citera
Donner Postad 21 Maj , 2006 Rapport Postad 21 Maj , 2006 Inte ens hört låten som vann, men jag kan ju inte påstå att jag gläds med finnarna direkt. Som om de skulle vara glada för fem öre om vi vann. Pffff Citera
Nizse Postad 21 Maj , 2006 Rapport Postad 21 Maj , 2006 Är mycket glad för att denna låt vann! För det första kanske det kan gå till att bli en musikfestival å inte nå rackarns elitsmörfestival å för det andra så så satte jag ju 100kr på finland oxå Synd jag missa dom sajterna med bra odds bara Citera
Trolldeg Postad 21 Maj , 2006 Rapport Postad 21 Maj , 2006 Jag är mest arg på mig själv som inte satsade på Lordi som jag tänkte. Som mest såg jag att dom gav 37.00 på BetFair. Hela tiden har jag sagt att jag skulle beta 100€ på Lordi. *sura lite* Hard Rock Hallelujah! Fick in ett bet till 42 ggr pengarna på Betfair. Citera
Cyntax Postad 21 Maj , 2006 Rapport Postad 21 Maj , 2006 Jag är mest arg på mig själv som inte satsade på Lordi som jag tänkte. Som mest såg jag att dom gav 37.00 på BetFair. Hela tiden har jag sagt att jag skulle beta 100€ på Lordi. *sura lite* Hard Rock Hallelujah! Fick in ett bet till 42 ggr pengarna på Betfair. Hoppas du hade mycket € då? Citera
Trolldeg Postad 21 Maj , 2006 Rapport Postad 21 Maj , 2006 Jag är mest arg på mig själv som inte satsade på Lordi som jag tänkte. Som mest såg jag att dom gav 37.00 på BetFair. Hela tiden har jag sagt att jag skulle beta 100€ på Lordi. *sura lite* Hard Rock Hallelujah! Fick in ett bet till 42 ggr pengarna på Betfair. Hoppas du hade mycket € då? Nej var inte särskilt mycket pengar vilket jag självklart hatar mig själv för idag. Citera
-Lime- Postad 21 Maj , 2006 Rapport Postad 21 Maj , 2006 för första gången var det en spännande tävling. Inte pga musiken utan pga mina bet. Jag hade satt lite pengar på att carola skulle komma plats 1-4, det hade gett mig 2ggr pengarna sen gjorde jag 2 tripplar. den första: Carola till final Bosnien till final minst ett land utan poäng den andra Grekland plats 1-4 Carola till final minst ett land utan poäng (vet inte varför tripplarna blev sådär, skulle egentligen spelat dubbla men vissa matcher försvann?) Malta drar in ett poäng i slutet, skit tänkte jag, men carola har ju fortfarande chansen. I sista omgången så går dom förbi henne och jag kammar hem 0 :- Tänkte ta me med lordi för 29 ggr men tyckte det var osannolikt att dom skulle vinna. Hade inte hört mer än Carola och Lordi innan finalen dock Citera
RödGrönBlå Postad 21 Maj , 2006 Rapport Postad 21 Maj , 2006 Lordi satte jag solklart som vinnare. Fast bäst låt hade ju Litauen, solkart! Jag hade nog gjort likadant om jag fått chansen... Citera
devalanteriel Postad 21 Maj , 2006 Rapport Postad 21 Maj , 2006 Vi har nog sett slutet för esc.. Skitsnack. Varför det? Citera
fredztr Postad 21 Maj , 2006 Rapport Postad 21 Maj , 2006 Finland och Litauen dominerade helt klart! Citera
Skumdum Postad 21 Maj , 2006 Rapport Postad 21 Maj , 2006 rumäniens technodänga var bästa esc-låten någonsin. Citera
Sansrom Postad 21 Maj , 2006 Rapport Postad 21 Maj , 2006 Vi har nog sett slutet för esc.. Skitsnack. Varför det? Tja, de lade ju ner Svensktoppen någon gång i början/mitten av 80-talet när KSMB:s En slemmig torsk lyckade leta sig in, så varför inte? Citera
Recommended Posts