Pokemonn Postad 20 Maj , 2006 Rapport Share Postad 20 Maj , 2006 Har visserligen inte spelat så mycket än på Pokerstars, men det känns som om ett par på hand oftare håller mot tex två överkort. Någon annan som har en åsikt om det? Detta är inte tänkt som en tråd om "hur Stars är riggat" eller tvärtom om Party, bara en liten fundering. Antingen är det variansen som spelar mig ett elakt spratt eller så är det någon skillnad på kortblandaren. Det är ju inte omöjligt i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 20 Maj , 2006 Rapport Share Postad 20 Maj , 2006 Då uppdaterar vi noten... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pokemonn Postad 20 Maj , 2006 Författare Rapport Share Postad 20 Maj , 2006 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 20 Maj , 2006 Rapport Share Postad 20 Maj , 2006 mm, på party blir man jämt utdragen av fiskarna. lika bra att sluta försöka raisa ut dem och bara syna med som de gör. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pokemonn Postad 20 Maj , 2006 Författare Rapport Share Postad 20 Maj , 2006 Har spelat 7st SnG idag. Började med en fin 1:a plats, sedan 6 raka förluster. Sprang nyss tidigt in med KK mot AA på en låg flopp. Vilken flopp det var. Sedan har jag bustat på bubblan 2 gånger, crap. Men men, jag tar mig tillbaka! Har fått spö av pockets som håller hur många gånger som helst, vi får väl se hur det går i framtiden. Jsut nu hatar jag låga pockets, litar inte på de så bra men får likväl stryk av pockets. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 20 Maj , 2006 Rapport Share Postad 20 Maj , 2006 Trodde att gällande teori på Stars var just att PP inte höll utan blev utdragna.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 20 Maj , 2006 Rapport Share Postad 20 Maj , 2006 Pokemonn, sen har vi handen då du ställer med ATs (i mina ögon onödigt, men det kan säkert diskuteras) mot mina AQ också. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pokemonn Postad 20 Maj , 2006 Författare Rapport Share Postad 20 Maj , 2006 ... har det att göra med PP? Behövde chips där, det var den bästa handen jag hade fått på hur länge som helst. Det var där jag synade din all-in va? Eller var det jag som ställde in? Såg ut som ett steal, någon hade limpat innan och du går all-in om jag minns rätt. Tog en chansning, hade det gått bra hade jag kommit in i matchen, gick det inte bra så får jag starta en ny. Oflyt idag, 7 förluster och 2 1:a platser. Åkte på bubblan igen i senaste spelet. Alla har typ lika stackar, ganska höga blinds, jag på BB, SB synar, jag höjer, vi hamnar all-in preflop. Jag har QQ och SB har JJ, med mitt flyt så är ett J på floppen nästan att vänta. Suck... EDIT: Ha ha, insåg nyss att här igen så håller den låga PP, alltså JJ. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nusseman Postad 20 Maj , 2006 Rapport Share Postad 20 Maj , 2006 Fortsätt riggsnacket i världens längsta riggtråd, är ni snälla. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts