Gå till innehåll

Allt om Cosmopol Poker-SM 2006!


freso

Recommended Posts

Är ni säkra på att lottningen är gjord? Är det inte så att det står söndag på alla biljetter?

 

Nej, jag vet flera som fått besked att de ska spela på lördagen. Riktigt bra ordnat att man får besked ganska så snabbt om vilken dag det blir. Mig ringde de till dan efter bokningen. Det verkar som om de kände sig säkra på att startfältet skulle bli tillräckligt stort för att kräva två startdagar. Nu har det passerat 150, så det visar sig att de hade rätt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 60
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Är ni säkra på att lottningen är gjord? Är det inte så att det står söndag på alla biljetter?

 

Nej, jag vet flera som fått besked att de ska spela på lördagen. Riktigt bra ordnat att man får besked ganska så snabbt om vilken dag det blir. Mig ringde de till dan efter bokningen. Det verkar som om de kände sig säkra på att startfältet skulle bli tillräckligt stort för att kräva två startdagar. Nu har det passerat 150, så det visar sig att de hade rätt.

 

Det blir väl inte fullt va?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det blir nog inte fullt än på ett par dagar, men man bör nog hålla koll på bokningslistan efter det, om man vill vänta. Det går inte att avanmäla sig, så det blir garanterat mer än 155 spelare i alla fall. Med så många spelare redan, så är det en bra bas för att andra också ska vilja anmäla sig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nära 100 platser gick åt på 24h nu. Endast 54 platser kvar just nu. Det är inte alls omöjligt att det är fullt innan morgondagen. Undrar hur de då gör med satelliterna?

 

Japp, jag e anmäld till super satelliten imorgon, och jag hoppas innerligt att att det finns platser kvar då. Borde ju bli fler än 10 pers som kvalar in via satelliten imorgon.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nära 100 platser gick åt på 24h nu. Endast 54 platser kvar just nu. Det är inte alls omöjligt att det är fullt innan morgondagen. Undrar hur de då gör med satelliterna?

 

Japp, jag e anmäld till super satelliten imorgon, och jag hoppas innerligt att att det finns platser kvar då. Borde ju bli fler än 10 pers som kvalar in via satelliten imorgon.

 

Supersatten komme nog också att vara full. Alltså 140 platser. Borde bli ca 30-40 som går vidare och detta har säkert cosmopol planerat. Inget att vara orolig för tror jag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nära 100 platser gick åt på 24h nu. Endast 54 platser kvar just nu. Det är inte alls omöjligt att det är fullt innan morgondagen. Undrar hur de då gör med satelliterna?

 

 

Platserna via 24h måste ha varit bokade redan.

 

 

På nätet står det fortfarande 110 platser kver till Poker-Sm - däremot 54 kvar till nästa turnering - du kanske såg på fel turnering ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför så lågt inköp??

 

 

De fick inte fullt i Nordic Master - antar att inköpet på 25000 kr skrämde bort många. Så nu när det bara är svenskar som får deltaga så måste de självklart sänka inköpet till en nivå som 300 svenskar kan tänka sig betala för att få vara med.

 

 

När det gäller satelliten så är det unlimited rebuy + addon - så räkna med i genomsnitt minst 3 inköp per spelare så kommer 1/3 att få en plats till finalen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför så lågt inköp??

 

De fick inte fullt i Nordic Master - antar att inköpet på 25000 kr skrämde bort många. Så nu när det bara är svenskar som får deltaga så måste de självklart sänka inköpet till en nivå som 300 svenskar kan tänka sig betala för att få vara med.

 

I PF-pollen Andelen som lever på pokerinkomster är det just nu 119 st som svarat Ja så ett inköp på 25 000 borde ju inte vara nåt problem för åtminstone tusentalet svenskar.

:-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...