Gå till innehåll

Norrman startar ny nivå med ny dagbok ( Denna stängs )

Recommended Posts

Postad

På betfred ska du spela NL om du enbart är ute efter bonusen. För på NL behöver någon bara se en flop för att du ska få en raked hand. På FL måste potten nå en viss summa, vet inte riktigt vad det är men typ som på de flesta andra bonusar.

• Svars 565
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

Betfred:

Insatt E250

NU: 204

Antal spelade Rakade händer: 210/25

Speltid: 4H

Utdragen fint i en del poter på betfred.

Men det skall väl gå att vända! Men det tar lite tid. Hur stor e chansen att man gular innan detta e klart? 60%!

Postad
På betfred ska du spela NL om du enbart är ute efter bonusen. För på NL behöver någon bara se en flop för att du ska få en raked hand. På FL måste potten nå en viss summa, vet inte riktigt vad det är men typ som på de flesta andra bonusar.

Har för mig att det är likadant som på Prima. Potten måste upp i $5 har jag för mig.

Postad

Har för mig att det är likadant som på Prima. Potten måste upp i $5 har jag för mig.

så hur räknas det då? om jag har betalat sb och foldar den preflop räknas den handen om den överstiger $5 då eller måste jag vara med i handen längre?

Postad

så hur räknas det då? om jag har betalat säg sb och foldar den preflop räknas den handen om den överstiger $5 då eller måste jag vara med i hnden längre?

Det räcker med att få två hålkort. Du måste INTE bidra till potten överhuvudtaget.

Postad

så hur räknas det då? om jag har betalat säg sb och foldar den preflop räknas den handen om den överstiger $5 då eller måste jag vara med i hnden längre?

Det räcker med att få två hålkort. Du måste INTE bidra till potten överhuvudtaget.

oj, jaha. där ser man vilken otroligt dålig koll man har. :? då borde det ju inte vara så svårt att cleara bonusen även om man spelar tight.

Postad
Du vinner aldri med tight spel här på betfred..

Då blir du utdragen.. var beedd på swings säger jag bara

ok, så LAG spel med andra ord? men du spelade FL, eller hur? är det mer förmånligt för att cleara bonusar än att spela NL? jag har bara spelat NL tidigare, både FR och SH.

Postad
Undrar om inte full ring skulle vara smartare att speladå man inte behöver delta i poten för att få en rake...

det låter ju onekligen så, kan jag spela FR och NL och fortfarande tillgodoräkna mig alla händer borde det ju gå relativt snabbt att cleara en bonus med 3 bord uppe?

Postad

Man får ju även ha i åtanke att man spelar fler händer/h om man spelar SH. Plus att FR är bland det tråkigaste som finns, iaf om man lirar FL.

Postad
Man får ju även ha i åtanke att man spelar fler händer/h om man spelar SH. Plus att FR är bland det tråkigaste som finns, iaf om man lirar FL.

visserligen sant. är kravet på NL 0.50/1 eller högre hos betsson? får inte deras sida att funka på jobbet. :(

Postad

Betfred är en stor skitsajt!

Hur fan kunde conspiracy plussa här?

Lika hemskt som pacific.

150 EuRO kvar av 250.. Bäst trenden vänder.. annars lär inte ens bonusen täcka förlusten.. ca 500 händer spelade.. 2000 att göra!

HERE WE GO!

( Har droppat till 0.5/1 )

Postad

Läste du inte det jag skrev längre upp angående betfred? Du clearar bonusen 10ggr snabbare på NL, eftersom där räknas en rakad hand såfort dom visar floppen. Lassa upp 4 sh nl50 istället o spela tight som en tonårstjej!

Postad
Hur fan kunde conspiracy plussa här?

För att Conspiracy är den största hajen på iPoker.

Postad

bonusen är bra och spelet är jävligt löst, vilket oxå är bra. Däremot så ökar ju självklart variansen i och med det också.