Nesta_ Postad 24 Maj , 2006 Rapport Postad 24 Maj , 2006 På betfred ska du spela NL om du enbart är ute efter bonusen. För på NL behöver någon bara se en flop för att du ska få en raked hand. På FL måste potten nå en viss summa, vet inte riktigt vad det är men typ som på de flesta andra bonusar. Citera
norrman82 Postad 24 Maj , 2006 Författare Rapport Postad 24 Maj , 2006 168 Händer spelade av 2500 på betfred. Speltid 1H 20 Min, 2 bord Citera
norrman82 Postad 24 Maj , 2006 Författare Rapport Postad 24 Maj , 2006 Betfred: Insatt E250 NU: 204 Antal spelade Rakade händer: 210/25 Speltid: 4H Utdragen fint i en del poter på betfred. Men det skall väl gå att vända! Men det tar lite tid. Hur stor e chansen att man gular innan detta e klart? 60%! Citera
Gäst Postad 24 Maj , 2006 Rapport Postad 24 Maj , 2006 På betfred ska du spela NL om du enbart är ute efter bonusen. För på NL behöver någon bara se en flop för att du ska få en raked hand. På FL måste potten nå en viss summa, vet inte riktigt vad det är men typ som på de flesta andra bonusar. Har för mig att det är likadant som på Prima. Potten måste upp i $5 har jag för mig. Citera
Dirt Postad 24 Maj , 2006 Rapport Postad 24 Maj , 2006 På betfred ska du spela NL om du enbart är ute efter bonusen. För på NL behöver någon bara se en flop för att du ska få en raked hand. På FL måste potten nå en viss summa, vet inte riktigt vad det är men typ som på de flesta andra bonusar. Har för mig att det är likadant som på Prima. Potten måste upp i $5 har jag för mig. så hur räknas det då? om jag har betalat sb och foldar den preflop räknas den handen om den överstiger $5 då eller måste jag vara med i handen längre? Citera
Gäst Postad 24 Maj , 2006 Rapport Postad 24 Maj , 2006 På betfred ska du spela NL om du enbart är ute efter bonusen. För på NL behöver någon bara se en flop för att du ska få en raked hand. På FL måste potten nå en viss summa, vet inte riktigt vad det är men typ som på de flesta andra bonusar. Har för mig att det är likadant som på Prima. Potten måste upp i $5 har jag för mig. så hur räknas det då? om jag har betalat säg sb och foldar den preflop räknas den handen om den överstiger $5 då eller måste jag vara med i hnden längre? Det räcker med att få två hålkort. Du måste INTE bidra till potten överhuvudtaget. Citera
Dirt Postad 24 Maj , 2006 Rapport Postad 24 Maj , 2006 På betfred ska du spela NL om du enbart är ute efter bonusen. För på NL behöver någon bara se en flop för att du ska få en raked hand. På FL måste potten nå en viss summa, vet inte riktigt vad det är men typ som på de flesta andra bonusar. Har för mig att det är likadant som på Prima. Potten måste upp i $5 har jag för mig. så hur räknas det då? om jag har betalat säg sb och foldar den preflop räknas den handen om den överstiger $5 då eller måste jag vara med i hnden längre? Det räcker med att få två hålkort. Du måste INTE bidra till potten överhuvudtaget. oj, jaha. där ser man vilken otroligt dålig koll man har. då borde det ju inte vara så svårt att cleara bonusen även om man spelar tight. Citera
norrman82 Postad 24 Maj , 2006 Författare Rapport Postad 24 Maj , 2006 Du vinner aldri med tight spel här på betfred.. Då blir du utdragen.. var beedd på swings säger jag bara Citera
Dirt Postad 24 Maj , 2006 Rapport Postad 24 Maj , 2006 Du vinner aldri med tight spel här på betfred.. Då blir du utdragen.. var beedd på swings säger jag bara ok, så LAG spel med andra ord? men du spelade FL, eller hur? är det mer förmånligt för att cleara bonusar än att spela NL? jag har bara spelat NL tidigare, både FR och SH. Citera
norrman82 Postad 24 Maj , 2006 Författare Rapport Postad 24 Maj , 2006 Börjar hata betfred...Ner 70 euro... Så nu är det 180 euro kvar.. Bäst mn vänder den förlorande trenden Citera
norrman82 Postad 24 Maj , 2006 Författare Rapport Postad 24 Maj , 2006 Undrar om inte full ring skulle vara smartare att speladå man inte behöver delta i poten för att få en rake... Citera
Dirt Postad 24 Maj , 2006 Rapport Postad 24 Maj , 2006 Undrar om inte full ring skulle vara smartare att speladå man inte behöver delta i poten för att få en rake... det låter ju onekligen så, kan jag spela FR och NL och fortfarande tillgodoräkna mig alla händer borde det ju gå relativt snabbt att cleara en bonus med 3 bord uppe? Citera
Gäst Postad 24 Maj , 2006 Rapport Postad 24 Maj , 2006 Man får ju även ha i åtanke att man spelar fler händer/h om man spelar SH. Plus att FR är bland det tråkigaste som finns, iaf om man lirar FL. Citera
Dirt Postad 24 Maj , 2006 Rapport Postad 24 Maj , 2006 Man får ju även ha i åtanke att man spelar fler händer/h om man spelar SH. Plus att FR är bland det tråkigaste som finns, iaf om man lirar FL. visserligen sant. är kravet på NL 0.50/1 eller högre hos betsson? får inte deras sida att funka på jobbet. Citera
norrman82 Postad 24 Maj , 2006 Författare Rapport Postad 24 Maj , 2006 Betfred är en stor skitsajt! Hur fan kunde conspiracy plussa här? Lika hemskt som pacific. 150 EuRO kvar av 250.. Bäst trenden vänder.. annars lär inte ens bonusen täcka förlusten.. ca 500 händer spelade.. 2000 att göra! HERE WE GO! ( Har droppat till 0.5/1 ) Citera
Nesta_ Postad 24 Maj , 2006 Rapport Postad 24 Maj , 2006 Läste du inte det jag skrev längre upp angående betfred? Du clearar bonusen 10ggr snabbare på NL, eftersom där räknas en rakad hand såfort dom visar floppen. Lassa upp 4 sh nl50 istället o spela tight som en tonårstjej! Citera
norrman82 Postad 24 Maj , 2006 Författare Rapport Postad 24 Maj , 2006 Ok vi testar...lets see om vi gular:) Citera
Gäst Postad 24 Maj , 2006 Rapport Postad 24 Maj , 2006 Hur fan kunde conspiracy plussa här? För att Conspiracy är den största hajen på iPoker. Citera
norrman82 Postad 24 Maj , 2006 Författare Rapport Postad 24 Maj , 2006 Suck vad jag hatar betfred Citera
norrman82 Postad 24 Maj , 2006 Författare Rapport Postad 24 Maj , 2006 551/2500 händer gjorda... ner 120 euro... Såden här bonusen var skit Citera
Gäst Postad 24 Maj , 2006 Rapport Postad 24 Maj , 2006 bonusen är bra och spelet är jävligt löst, vilket oxå är bra. Däremot så ökar ju självklart variansen i och med det också. Citera
norrman82 Postad 24 Maj , 2006 Författare Rapport Postad 24 Maj , 2006 GRRRRRRRRRRRRR Jo..MEN den får vända rätt nu fan! Citera
norrman82 Postad 24 Maj , 2006 Författare Rapport Postad 24 Maj , 2006 Jag ger iaf upp NL.. Suger på det! Citera
Gäst Postad 24 Maj , 2006 Rapport Postad 24 Maj , 2006 Jag ger iaf upp NL.. Suger på det! NL är ju inte poker, visste du inte det? Citera
norrman82 Postad 24 Maj , 2006 Författare Rapport Postad 24 Maj , 2006 NL e fjantigt! Barnsligt o enbart.. Alldeles..... LÅNGTRÅKIGT! Citera
Recommended Posts