Macroman Postad 18 Maj , 2006 Rapport Postad 18 Maj , 2006 Någon som vet vilken nivå man kan spela på på SS där man slipper fiskarna?? (Ring game) Förklara gärna varför du vill slippa dom. Citera
Wall80 Postad 18 Maj , 2006 Författare Rapport Postad 18 Maj , 2006 Någon som vet vilken nivå man kan spela på på SS där man slipper fiskarna?? (Ring game) Förklara gärna varför du vill slippa dom. För att dom ofta jävligt tur... men det är bara att höja mer innan floppen som vanligt anntar jag. Men det finns envisa jävlar som ändå går med med skit och får till det.. Citera
kfluffie Postad 18 Maj , 2006 Rapport Postad 18 Maj , 2006 Någon som vet vilken nivå man kan spela på på SS där man slipper fiskarna?? (Ring game) Förklara gärna varför du vill slippa dom. För att dom ofta jävligt tur... men det är bara att höja mer innan floppen som vanligt anntar jag. Men det finns envisa jävlar som ändå går med med skit och får till det.. Raisa annu mer alt. stall Pre-Flop da du verkar vara favorit med A-hog. MVH //KF Citera
Juzzam Postad 18 Maj , 2006 Rapport Postad 18 Maj , 2006 Roligaste kommentaren jag har hört på ett pokerbord "Jag får gå ner i nivå där dom är lite mer försiktiga med sina pengar. " Killen är en PF:are som förlorade mot några tomtar som drog ut han hela tiden. Så han valde att gå ner i nivå där dom tydligen skulle hålla i sina pengar bättre. Citera
ivrig99 Postad 20 Maj , 2006 Rapport Postad 20 Maj , 2006 Föressten vet ni någon som mött Ken lennard på SS? Han ska ju tydligen lira där lite då o då som ren PR förståss Han spelar ofta där men under hemligt nick. Ibland e det special och då lirar han under nicket "Ken" och på lite lägre nivåer. Om det är snubben som kallar sig för Kenlennard så har jag mött han på sitt and go (hold em) turneringar resp 5 card draw.. Och på sist nämnda hade han inget att hämta iaf... Citera
Wall80 Postad 23 Maj , 2006 Författare Rapport Postad 23 Maj , 2006 Om det är snubben som kallar sig för Kenlennard så har jag mött han på sitt and go (hold em) turneringar resp 5 card draw.. Och på sist nämnda hade han inget att hämta iaf... Det va säkert han.. Han verkar ha många nick.. Hoppas man möter han fler gånger... Citera
Recommended Posts