Gå till innehåll

24hPoker och Poker.se tar dig ut i världen!


Nusseman

Recommended Posts

Hur ser upplägget för kampanjen ut?

Varje månad under tre månader kommer 24hPoker ha en exklusiv tävling för Pokerforums medlemmar. Målet med varje månads tävling är att 30 spelare ska komma till en månadsfinal som är fulladdad med priser och där förstapriset alltid är ett stort turneringspaket (live).

 

Hur kvalar jag till månadsfinalen?

Den 1a Juni startar tävlingen och alla medlemmar som spelar på 24hPoker (måste ha öppnat sitt konto via Pokerforum/Poker.se) har samma förutsättningar. Det gäller att samla ihop VIP-poäng, de 20 spelare som samlat ihop flest VIP-poäng den 27e Juni är direktkvalificerade till månadsfinalen den 30e Juni.

Kan jag kvala till månadsfinalen på något annat sätt?

Ja! Alla spelare som samlar ihop minst 300 VIP-poäng fram till den 20e juni är med i ett lotteri där totalt 10 platser lottas ut.

 

När spelas månadsfinalen och vad ligger i prispotten?

Totalt kommer då 30 personer ha kvalificerat sig till månadsfinalen (spelas online på 24hPoker) i juni och prislistan är följande:

 

1. WSOP Main Event (€8000)

2. €2700

3. €1700

4. €1000

5. €500

6. €350

7. €250

8. €150

9. €125

10-19. €75

20-30. €50

 

Det totala värdet i månadsfinalen är hela €16 000!

 

Väljer vinnaren att spela i 24hPokers kläder samt skriva en enklare blogg betalar 24hpoker även resa och boende.

 

Finns det några fler möjligheter att vinna?

Ja, det finns även en ”tävling i tävlingen”. Den spelare som spelat ihop flest VIP-poäng den 15e varje månad kommer få ett hemligt pris från 24hPoker VIP-shop (http://www.24hPokerVIP.com).

 

Hur följer jag ställningen?

Ställningen i VIP-racet kan följas via denna länk och på poker.se

 

Hur vet jag om jag skapat mitt konto genom Pokerforum/Poker.se?

Eftersom denna tävling är exklusiv för Pokerforum/Poker.se:s medlemmar är det viktigt att ditt konto är skapat via dessa sidor. Om du är osäker på detta kan du skicka ett PM till användaren ”24hPoker” här på forumet. Har du inget konto kan du enkelt skapa ett via bannern i slutet av detta inlägg

 

Vilka bonusar får jag hos 24hPoker?

Just nu erbjuder vi dig en väldigt förmånlig bonus om du signar via forumet: First-deposit bonus – 100% max €400, VIP100=€10. Läs mer här

 

Kampanjen kommer köras under 3 månader med start i juni. Under augusti och september kommer prislistorna toppas med turneringspaket till EPT Barcelona och Showdown Poker Tour i Tallin.

 

Skapa konto:

24h_80.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 113
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

24hpoker kommer även göra en kick-offturnering för den här kampanjen, mer information om den kommer senare.

 

Att vinna första månaden blir nog tufft när man är 3 veckor på VM :D

 

Är det bestämt om man kan köpa in sig till kick-off turneringen eller är det en kick off turnering för de som samlat ihop mest VIP?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

lite besviken! Jag hade ett konto på 24hPoker innan detta forum och poker.se fanns så ....

 

Jag signade upp utan någon affiliate så all min rake går till 24hPoker vilket jag är nöjd med ....

 

Ändå får man inte vara med!

 

Jag förstår att olika sidor vill premiera de som signat upp via den sidan men att 24Hpoker stänger ute vissa av sina spelare när de kör attraktiva promotions är för mig konstigt.

 

Men visst, det finns fler bra sidor där ute som inte diskriminerar spelare för att de valt att signa upp utan affiliate istället för med så ...

 

Jag trodde i min enfald att om inte en stor del av min rake gick till affiliates så fick siten en större vinst och mer medel att lägga på promotions men jag inser nu att detta resonemang var fel.

 

MVH

Lamby

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

lite besviken! Jag hade ett konto på 24hPoker innan detta forum och poker.se fanns så ....

 

Jag signade upp utan någon affiliate så all min rake går till 24hPoker vilket jag är nöjd med ....

 

Ändå får man inte vara med!

 

Jag förstår att olika sidor vill premiera de som signat upp via den sidan men att 24Hpoker stänger ute vissa av sina spelare när de kör attraktiva promotions är för mig konstigt.

 

Men visst, det finns fler bra sidor där ute som inte diskriminerar spelare för att de valt att signa upp utan affiliate istället för med så ...

 

Jag trodde i min enfald att om inte en stor del av min rake gick till affiliates så fick siten en större vinst och mer medel att lägga på promotions men jag inser nu att detta resonemang var fel.

 

MVH

Lamby

 

Hej,

 

Jag förstår att du hamnat i en tråkig sits. Detta är ett sätt för 24hPoker och Pokerforum att gemensamt göra något för de medlemmar som valt att spela hos oss genom Pokerforum. Det är dock viktigt att komma ihåg att 24hPoker skapar kontinuerliga promotions som gynnar även de spelare som inte är taggade till Pokerforum, t ex har vi ett liknande race nu där du kan vinna VM-biljetter, ett race där man kan vinna en resa och plats till WSOP, osv.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

lite besviken! Jag hade ett konto på 24hPoker innan detta forum och poker.se fanns så ....

 

Jag signade upp utan någon affiliate så all min rake går till 24hPoker vilket jag är nöjd med ....

 

Ändå får man inte vara med!

 

Jag förstår att olika sidor vill premiera de som signat upp via den sidan men att 24Hpoker stänger ute vissa av sina spelare när de kör attraktiva promotions är för mig konstigt.

 

Men visst, det finns fler bra sidor där ute som inte diskriminerar spelare för att de valt att signa upp utan affiliate istället för med så ...

 

Jag trodde i min enfald att om inte en stor del av min rake gick till affiliates så fick siten en större vinst och mer medel att lägga på promotions men jag inser nu att detta resonemang var fel.

 

MVH

Lamby

 

Hej,

 

Jag förstår att du hamnat i en tråkig sits. Detta är ett sätt för 24hPoker och Pokerforum att gemensamt göra något för de medlemmar som valt att spela hos oss genom Pokerforum. Det är dock viktigt att komma ihåg att 24hPoker skapar kontinuerliga promotions som gynnar även de spelare som inte är taggade till Pokerforum, t ex har vi ett liknande race nu där du kan vinna VM-biljetter, ett race där man kan vinna en resa och plats till WSOP, osv.

 

Hej,

 

nja, tråkigt sits vet jag inte för det finns många attraktiva erbjudanden på marknaden.

Jag hade inget val!!! Denna sida fanns inte och än mindre poker.se. Den ägdes på den den tiden av Frillesås vägförening eller något sådant :)

 

Vill ni hjälpa en specifik ägare av en websida att tjäna extra pengar så står det ju er fritt att göra det men att diskriminera spelare som började spela hos er för tidigt är ju sjukt.

 

JaJa, alla som inte signat upp genom denna sida, kommer spela någon annanstans.

 

Klienten är nu avinstalerad pga av bristande kundvård.

 

MVH

Lamby

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan jag kvala till månadsfinalen på något annat sätt?

Ja! Alla spelare som samlar ihop minst 300 VIP-poäng fram till den 20e juni är med i ett lotteri där totalt 10 platser lottas ut.

Innebär det att dom som blir utlottade den 20e juni får reda på det vid den tidpunkten eller?
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan jag kvala till månadsfinalen på något annat sätt?

Ja! Alla spelare som samlar ihop minst 300 VIP-poäng fram till den 20e juni är med i ett lotteri där totalt 10 platser lottas ut.

Innebär det att dom som blir utlottade den 20e juni får reda på det vid den tidpunkten eller?

 

Med 99% sannolikhet blir det så ja.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...