Gå till innehåll

Vilka åker till WSOP 2006?


Jennez

Recommended Posts

  • Svars 78
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Nu borjar det narma sig....

Jag har för mig att det fanns en annan tråd om detta men hittar den inte. Kanske i ett annat underforum men här vore väl bäst.

 

Jag ska åka, ska spela i Main Event (vann en turnering med det som förstapris).

 

Jo, det närmar sig. Nu är det bara 70 dagar tills jag åker! Känns som om nedräkningen börjat på allvar nu, jag vann platsen redan i november 2005 så jag har fått vänta länge (kunde valt annan $10000-event, t ex WPT, men hallå, det är WSOP). Åker onsdag 26/7 Köpenhamn-Atlanta-Las Vegas och landar i LV på kvällen lokal tid. Fixar väl registrering/betalning med representant från sajten på torsdagen sen så är det ju fyra Day One fredag, lördag, söndag eller måndag. Man kan välja vilken dag man ska börja såvida det inte är fullt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har bra chans att vinna en plats...gör jag det så åker jag.

 

Nån som vet säkert att man kan välja startdag? Det hade vart intressant för mej att få spela sista dan...beachvolley-SM här hemma som man borde kunna hinna med innan och sen pipa över snabbt till vegas.

 

Är det rimligt att åka söndag förmiddag från sverige och tro att man kan börja lira på måndagen? Har våndats hela våren över att behöva välja...och såklart kan man inte välja bort gratis WSOP, men hade vart kul med beachen också...

 

:D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har bra chans att vinna en plats...gör jag det så åker jag.

 

Nån som vet säkert att man kan välja startdag? Det hade vart intressant för mej att få spela sista dan...beachvolley-SM här hemma som man borde kunna hinna med innan och sen pipa över snabbt till vegas.

 

Är det rimligt att åka söndag förmiddag från sverige och tro att man kan börja lira på måndagen? Har våndats hela våren över att behöva välja...och såklart kan man inte välja bort gratis WSOP, men hade vart kul med beachen också...

 

:D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har bra chans att vinna en plats...gör jag det så åker jag.

 

Nån som vet säkert att man kan välja startdag? Det hade vart intressant för mej att få spela sista dan

Det stod i informationen "Players may select their first day of play until that day is full".

 

Men du väljer alltså vid registreringen (på plats?) innan eventen startar, så om det börjar på fredagen kan du inte komma på lördagen "hej, jag tänkte vara med på söndag".

 

Jag vet inte säkert.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har bra chans att vinna en plats...gör jag det så åker jag.

 

Nån som vet säkert att man kan välja startdag? Det hade vart intressant för mej att få spela sista dan

Det stod i informationen "Players may select their first day of play until that day is full".

 

Men du väljer alltså vid registreringen (på plats?) innan eventen startar, så om det börjar på fredagen kan du inte komma på lördagen "hej, jag tänkte vara med på söndag".

 

Jag vet inte säkert.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...