Suomi Postad 16 Maj , 2006 Rapport Postad 16 Maj , 2006 Hi, I am sorry to tell you all that finns are better poker players. This was proven today in sportingbet (Finland vs Sweden tournament). Finnish player Teme crushed the swedens players in final table. And yes I know that you have lots of explanations of your defeat... you can Crush us in ice hockey but not in poker! with best regards, Finnish poker players Citera
Atilla Postad 16 Maj , 2006 Rapport Postad 16 Maj , 2006 i just have to say LOOOOOL' and again LOOOOL Citera
wedo Postad 16 Maj , 2006 Rapport Postad 16 Maj , 2006 Grattis! Congratulations! Is there any finish pokerforum? Citera
Cyntax Postad 16 Maj , 2006 Rapport Postad 16 Maj , 2006 Nä nu jävlar! Vi får samla ihop ett gäng och åka med jollen över till regniga Hällsingfårs och spela av dom lite €uros va? Någon som är intresserad av en pokerkryssning om jag drar i lite trådar? Kanske kan kolla med Grand om dom vill köra en LagPokerTurnering och visa finnpajjsarna hur poker skall spelas? Citera
JohnH Postad 16 Maj , 2006 Rapport Postad 16 Maj , 2006 Suomisnubbar vet hur man tiltar svennar! Äh, vi diddänt häv äny pläjers..ånly the ordinary bänknöters... how did it go i OShockyn suomi??? Citera
AsiaCarrera Postad 16 Maj , 2006 Rapport Postad 16 Maj , 2006 Har de klarat dopingtestet än då? Citera
stackbrat Postad 16 Maj , 2006 Rapport Postad 16 Maj , 2006 Suomisnubbar vet hur man tiltar svennar! Äh, vi diddänt häv äny pläjers..ånly the ordinary bänknöters... how did it go i OShockyn suomi??? hahahaha Citera
Baloos Postad 16 Maj , 2006 Rapport Postad 16 Maj , 2006 Rasta mutta zimmerlainen! Haha en riktig klassiker. Cosbylainen, om jag inte minns fel? Citera
-1891- Postad 17 Maj , 2006 Rapport Postad 17 Maj , 2006 Vatå!? Ville sälja sig lite volvo tvåfyyrtii? Ä te nya torkarplaten ele? Citera
Infinitiv86 Postad 17 Maj , 2006 Rapport Postad 17 Maj , 2006 http://pokerdb.thehendonmob.com/rank.php?a=r&n=147 where is the finn? Citera
ampixo Postad 17 Maj , 2006 Rapport Postad 17 Maj , 2006 http://pokerdb.thehendonmob.com/rank.php?a=r&n=147where is the finn? Var är Antonius? Citera
Cyntax Postad 17 Maj , 2006 Rapport Postad 17 Maj , 2006 Finnen: Jag har söört på en suuur! Polisen: En vadå? Finnen: EN SUUUR! Polisen: Jag fattar inte?! Finnen: Perkele!! Jag har sört på en ko med kuk! Citera
cheunce Postad 17 Maj , 2006 Rapport Postad 17 Maj , 2006 I am sorry to tell you all that finns are better poker players. This was proven today in sportingbet (Finland vs Sweden tournament). Hmmm är det inte syftningsfel? De tävla väll inte i "sportingbet" utan på siten sportingbet och i poker Citera
gdaily Postad 17 Maj , 2006 Rapport Postad 17 Maj , 2006 Nä nu jävlar! Vi får samla ihop ett gäng och åka med jollen över till regniga Hällsingfårs och spela av dom lite €uros va?Någon som är intresserad av en pokerkryssning om jag drar i lite trådar? Kanske kan kolla med Grand om dom vill köra en LagPokerTurnering och visa finnpajjsarna hur poker skall spelas? Halva vägen var, en lagpokerturre på Åland kanske Citera
Jennez Postad 17 Maj , 2006 Rapport Postad 17 Maj , 2006 Aja... de kanske piskade oss i pokern den gangen... Men vi svenskar beharskar iaf frammande sprak bra mycket battre an de sjalvmordsbenagna mumintrollen i ost. Citera
Guts Postad 18 Maj , 2006 Rapport Postad 18 Maj , 2006 Nä nu jävlar! Vi får samla ihop ett gäng och åka med jollen över till regniga Hällsingfårs och spela av dom lite €uros va?Någon som är intresserad av en pokerkryssning om jag drar i lite trådar? Kanske kan kolla med Grand om dom vill köra en LagPokerTurnering och visa finnpajjsarna hur poker skall spelas? Halva vägen var, en lagpokerturre på Åland kanske Bjud in några länder till, typ balterna o polen, tyskland, så har vi ett perfekt format för att ta reda på vilken nation som är bäst på poker. Minst 6 lag bör det vara. Vi hjälper gärna till med arrangemanget. //Guts http://www.lagpoker.se Citera
wildbrain Postad 19 Maj , 2006 Rapport Postad 19 Maj , 2006 Säger bara OS. Jo ingen kan väl glömma OS, SWE-BLR Citera
Recommended Posts