theraven Postad 16 Maj , 2006 Rapport Postad 16 Maj , 2006 kan inte ta ut mer än 200€ till 'bank withdrawal' eller 'credit card withdrawal'.. vad då göra när man vill ta ut drygt 1k€? PS. jag har ej netteller ds. Citera
hf89fc Postad 16 Maj , 2006 Rapport Postad 16 Maj , 2006 kan inte ta ut mer än 200€ till 'bank withdrawal' eller 'credit card withdrawal'..vad då göra när man vill ta ut drygt 1k€? PS. jag har ej netteller ds. Du får bara ta ut lika mycket som du satten in första gången du gör en pay out....Annars vette fan Citera
gdaily Postad 16 Maj , 2006 Rapport Postad 16 Maj , 2006 Resten drar du enkelt till ditt bankkonto, bara att fylla i bankdetaljerna i profilen innan du gör uttaget. Citera
Cyntax Postad 16 Maj , 2006 Rapport Postad 16 Maj , 2006 Resten drar du enkelt till ditt bankkonto, bara att fylla i bankdetaljerna i profilen innan du gör uttaget.Men det kostar 10€ (?) om han gör det inom 30 dagar från första uttaget? Citera
Nusseman Postad 16 Maj , 2006 Rapport Postad 16 Maj , 2006 Resten drar du enkelt till ditt bankkonto, bara att fylla i bankdetaljerna i profilen innan du gör uttaget.Men det kostar 10€ (?) om han gör det inom 30 dagar från första uttaget? Inte om man fyller i båda uttagen samtidigt på uttagssidan. Citera
theraven Postad 17 Maj , 2006 Författare Rapport Postad 17 Maj , 2006 tack för svaren, fick det att funka nu. som ni påpekade så var man tvungen att använda både credit card withdrawal och bank account withdrawal, det var på det jag snubblade. försökte ju med hela summan på de olika var för sig. Tack för hjälpen! Citera
theraven Postad 17 Maj , 2006 Författare Rapport Postad 17 Maj , 2006 tack för svaren, fick det att funka nu. som ni påpekade så var man tvungen att använda både credit card withdrawal och bank account withdrawal, det var på det jag snubblade. försökte ju med hela summan på de olika var för sig. Tack för hjälpen! Citera
Recommended Posts