Gå till innehåll

BigKing-_- wazzup?!

-_-

Recommended Posts

• Svars 994
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

A8,

Checka, hata läget, syna ett mindre bet och vik mot något vettigt? Fold preflop är ok imo.

med tre spelare är det inte lite tight att vika A8 pre-flopp?

Känns väl nästan som jag är tvungen att syna river iom att jag inte visat styrka någon gång? Så jag tänkte under handens gång iaf..

Dags att lära ut "the J7o-move"? :D

the good ol J7 move

du spelar en lagom stor turnering (€50) och är lite småtrött, en bra spelare höjer till 450 (blinds 75/150) en kille efter synar. Du sitter själv på BB med J7 och 3,500 marker med average strax över 4k. Du vet att den bra spelaren kan vika hyffsade händer och tomten efter räknar du inte ens med. Klart du känner för att göra ett move i det här läget.. Floppa nutz går ju alltid att göra lixom.

All-IN

PSYYYYN

och du är ute ur turneringen på fem sekunder

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

preflop fold>>raise>>>>>call imo. Du synar 2 barrels, det visar väl ungefär på den typen av hand du har. Folk skjuter inte ofta 3 gånger tomma utan nån slags bakgrund. Utan read plockar du som bäst en bluff/splittar men det finns många händer A9+som värdebetar.

Länk till kommentar

preflop fold>>raise>>>>>call imo.

förklarar du den delen är du snäll.. :oops:

EDIT; folda om nån höjt och höja om nån synat?

Tror han menar att han allra helst foldar preflop, det är det han gillar bäst, sen kommer raisen strax efter... och lååångt efter det kommer synen, den gillar han inte alls... har jag fel?

Vet dock inte vilka gator han förespråkar raisen och callen, är det oxå preflop?

Länk till kommentar

Rangordning av alternativen preflop. Jag slår hellre om än synar med ett dominerad ess, men helst lägger jag. Flop och turn är bra spelat imo.
Länk till kommentar

Rangordning av alternativen preflop. Jag slår hellre om än synar med ett dominerad ess, men helst lägger jag. Flop och turn är bra spelat imo.

okej, jag checka river och han checka bakom med KQ.

Länk till kommentar

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

pang pang... vaf hände igår? jag har ignen aning jag ör så jävla drunk justnnu8.. Vann jag deg ugår elleer? Isåfall har jag nog festat bortt det ikväll.--.- ÄLSKA POKER!!!!! OCH DJENS OCH SPEARMINT OCH WIKET OCNH MAMMA O PAPPA!!!!

VAAAART SKA NI!?!?>>?!?!?!

Länk till kommentar