Gå till innehåll

Tankar/Funderingar/Idéer


Recommended Posts

  • 5 weeks later...

Och jag vill ordna en en lite dyrare turnering där det skall vara långsam blindhöjning samt eventuellt ingå mat och sånt.

 

Typ 600+60 i buy in eller liknande. (i dom 60kr ingår enklare förtäring)

 

Spela från typ 11-12 tiden på dagen.

 

Vi får se efter semestern om det finns något intresse för en sådan turnering.

 

Vi ses och hörs!

 

Tomas

 

Ps hörde något om en eventuell sattelit grej till en större turnering i stockholm. Det verkar ju jätteintressant :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mer ideer! :P

 

Till turneringen i helgen..... då vi kör 50+50 som buy in och testar med att ta med så många nya som möjligt!

 

Jag säger till alla! Se till att ta med alla som talat om att dom kanske skulle prova någon gång.

 

Vi borde kunna ta med 10-30 st som testar för första gången utan vidare.

 

OM det kommer en bunt säg 15+ med nya medlemmar så tycker jag att vi skulle prova att ha dealers denna gång.

Det blir proffsigare samt går smidigare vi borden om det finns nån som har hyfsad koll på allt.

 

Jag kan tänka mig att vara dealer och jag tror det finns några "gamla" rävar till i föreningen som skulle kunna göra nytta genom att ställa upp denna gång. det böver vara en eller två dealers mer än bord så vi kan rotera hela tiden. Sedan när borden minskar kommer ju sidoborden 8-)

 

Detta bara om det kommer mycket "nytt" folk.

 

Vad tycker ni andra?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Beror på hur det går för sverige ikväll.

 

Ifall Sverige vinner gruppen, vid vinst mod england. så kommer sverige att spela sin match på söndag kl 18.00 eller nått sånt. Då blri det nog fet öde om vi inte ändrar starttid eller nått.

 

Ifall sverige kommer tvåa i gruppen så kommer dom spela på Lördag.

 

Vi ses på söndag om det inte krockar med fotbollen bara. Det vet vi ju om några timmar!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Våran första kvaltävling till X-Poker Talent Tour hålls nu söndag 9/7, samma dag som VM-finalen. Gissar att flera vill titta på den (jag själv inkluderat). Så mitt förslag är att vi håller turneringen kl 12:00 på söndagen istället för 15:00. Låter det bra?

 

Mvh

Sami

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...