Grindaren Postad 15 Maj , 2006 Rapport Postad 15 Maj , 2006 Lycka till! Hoppas det går vägen för dig! Förresten, är pacific fortfarande lika fiskigt som det var förrut? Citera
hf89fc Postad 15 Maj , 2006 Rapport Postad 15 Maj , 2006 Lycka till! Hoppas det går vägen för dig! Förresten, är pacific fortfarande lika fiskigt som det var förrut? japp Citera
Shubee Postad 24 Maj , 2006 Författare Rapport Postad 24 Maj , 2006 Varit ett ganska långt uppehåll då jag har haft mycket å stå i. Men spelandet hittils har gått jävligt bra och jag känner att jag har bra koll på borden. Tänkte även spela lite på Pokerstars, men där finns det bara 10-manna bord? Varför detta? Eller har jag missat något kanske. Har även lite funderingar kring ROI%, vad för värden har "average" spelaren? Konstig fråga ja, min ni förstår nog vad jag menar. Ligger för tillfället på 30.21% ROI, vilket jag antar är mycket högt. HH's kommer snart. Bankrulle: 314$ Citera
Recommended Posts