Mjukis Postad 12 November , 2006 Rapport Postad 12 November , 2006 Lördag 18:e och final 9/12 som du vet. Vi åker nog bara upp o lirar tävlingen, drar antagligen inte till sviten och lirar cg. Dåligt med cg på Klubben de senaste två tävlingarna. Jag, Thelin, PHE och Jompa åker nu på lördag. Citera
Mjukis Postad 19 November , 2006 Rapport Postad 19 November , 2006 Westbay ligger efter lördagens tävling på en fin andra plats, dock så är top 6 ganska så tät med endast 59 poäng ner till tredje platsen och 109p upp till första platsen. Grymt tight! Måste placera oss top 3 nästa tävling för att komma itm, PHE har lovat att ta oss dit så vi hoppas på honom Jag hade fint klonk idag och tog oss från 10 plats till en andra efter att ha synat all in med QJoff mot AK preflop och klonkar J på flop som står, vad ska han ha lixom... lät ungefär så här efteråt... HUR FAN HITTAR DU SYN MED DEN DÄR??! Bannad i stockholm ett tag... mkt bra.. Alla andra spelade väldigt bra men PHE fick mothugg och va tvungen att lägga fina händer på floppen hela tiden vilket inte va så bra för hans stack. Jompa la tom AKs pre efter att tight Honeys re-raisat pre... starkt.. Citera
Ariados Postad 19 November , 2006 Rapport Postad 19 November , 2006 Mkt bra, vet att ni tar det i finalen Citera
OzzzaJa Postad 19 November , 2006 Rapport Postad 19 November , 2006 coolt.. hur många lag är med? vet inte riktigt hur man räknar poäng i lagpoker men det låter bra det där GL HF alltså Citera
Mjukis Postad 19 November , 2006 Rapport Postad 19 November , 2006 Poängstruktur: 1 321 2 225 3 173 4 138 5 112 6 91 7 74 8 59 9 46 10 35 11 24 12 15 Ställning: 1 Rembrantz 736 2 Westbay 627 3 WGP 568 4 HeyHoneys 566 5 Bengans Fiskbullar 566 6 Team Betfair 545 7 Team Stuvsta 483 8 Poker Magazine 318 9 Rascals 310 10 Tight ases 186 11 Team LimpPimps 181 12 Team Slask 166 Rembrantz är vi egentligen inte oroliga för, dom har två bottenplaceringar men har lyckats vinna två gånger därav de höga poängen. Vi är väl det ända laget som har hyffsat jämnt resultat, måste väl komma top 3 nästa gång för att vara säkra på ITM... Kommer bli en rysare. WGP är väl det egentliga hotet men utan "terribleturk" och några andra "heta" namn så är dom faktiskt inte lika farliga, och dom har varit frånvarande de två senaste tävlingarna. Fortsätt så. Dom streamar tävlingen över nätet, dom som vill se får skicka PM till mig den 9/12 för länk och kod. Citera
Klyka Postad 19 November , 2006 Rapport Postad 19 November , 2006 Vi funderar starkt på att värva Klyka till vårt team..För "det kan verkligen komma" asså... ? Jag tror inte Klyk betalar 550 för att spela poker. Möjligtvis om man kan vinna en wakeboard... ? (oftast inte men ibland) hmm Citera
Klyka Postad 19 November , 2006 Rapport Postad 19 November , 2006 Måste va fel klyka asså... Finns det fler?? Citera
vette Postad 19 November , 2006 Rapport Postad 19 November , 2006 Måste va fel klyka asså... Finns det fler?? Nä du e självklart ensam om det namnet/smeknamnet i hela världen Citera
DiegoForlan Postad 19 November , 2006 Rapport Postad 19 November , 2006 omg, denna tråden utvecklades helt plötsligt till något av det roligaste jag läst No offense to anyone But real qute and funny ! Citera
Herman Postad 19 November , 2006 Rapport Postad 19 November , 2006 Vi funderar starkt på att värva Klyka till vårt team..För "det kan verkligen komma" asså... ? Jag tror inte Klyk betalar 550 för att spela poker. Möjligtvis om man kan vinna en wakeboard... ? (oftast inte men ibland) hmm Asså.. ja tror det finns fler nu... (Gud förbjude .. ) Men du e välkommen Till Team Gin & Luva om du vill.. =) Skickar ett PM nästa gång vi kör asså.. Så sparkar vi KLyka från Västervik.. inga konstigheter , det kan ju komma liksom..! bling bling Citera
Klyka Postad 20 November , 2006 Rapport Postad 20 November , 2006 Nä du e självklart ensam om det namnet/smeknamnet i hela världen Om någon skriver Klyka på detta forum eller i pokerkretsar öfver hufvud taget så kräfver jag att det är med mig det förknippas! För bövelen! Så sparkar vi KLyka från Västervik.. inga konstigheter , det kan ju komma liksom..! Gör det omedelbart! Eller förmå rackaren att byta namn iaf! Fast bra smak har han tillsynes Citera
Mjukis Postad 20 November , 2006 Rapport Postad 20 November , 2006 Nä du e självklart ensam om det namnet/smeknamnet i hela världen Om någon skriver Klyka på detta forum eller i pokerkretsar öfver hufvud taget så kräfver jag att det är med mig det förknippas! För bövelen! Så sparkar vi KLyka från Västervik.. inga konstigheter , det kan ju komma liksom..! Gör det omedelbart! Eller förmå rackaren att byta namn iaf! Fast bra smak har han tillsynes Klyka kommer från "Fritz-Klyka" i Bert böckerna, (ngt som Lill-Erik säger har jag för mig) Annars har grabben en del andra smeknamn så som; "P.L.Ä.P´en" (Pung längre än penis), "Skinnet" (har med samma sak att göra) och "Fetto", dock inte för att han är fet utan bara "för att" lixom. Sedan kan jag meddela herrn om att "fv" stavningen är borttagen från svenska språket sedan länge. Citera
Klyka Postad 20 November , 2006 Rapport Postad 20 November , 2006 Klyka kommer från "Fritz-Klyka" i Bert böckerna, (ngt som Lill-Erik säger har jag för mig) Till utveckling: Bert och övriga tog "coola" namn som Ace och Spyder när de bildade gruppen Heman Hunters. Lill-Erik fick heta Fritz Klyka. Själv tog jag det namnet men övergav "Fritz" efter att det vid ett flertal tillfällen gett upphov till Nazi-associationer. Lite överdrivet tycker jag, men förstår att det är en känslig tå för vissa, och det sista jag vill är att bli förknippad med Nassar. Så det fick bli Klyka, kort och gott. Sedan kan jag meddela herrn om att "fv" stavningen är borttagen från svenska språket sedan länge. Det var bättre förr! Sen tror jag att fv-formen rätt tidigt byttes ut mot den betydligt smidigare f-formen (eller om det var tvärt om). Nåja. Citera
DiegoForlan Postad 20 November , 2006 Rapport Postad 20 November , 2006 OMFG ! Uppsala klyka håller på o bli min nya idol o förbild med sin allmänbildade stil och minst sagt uppseende väckande stil att skriva GO GO KLyka liksom ! Citera
baros_milan Postad 20 November , 2006 Författare Rapport Postad 20 November , 2006 tomtar... o hur kan benza ha färg när jag har det... bling bling... Citera
Herman Postad 20 November , 2006 Rapport Postad 20 November , 2006 har inte haft en enda flush idag.. funderar på knark asså.. Citera
jerma Postad 20 November , 2006 Rapport Postad 20 November , 2006 Stort tack till Kärringen som tog tag i uppfräschandet av lokalen på allvar. Inget illa menat till dom som påbörjat jobbet innan, men alla inblandade får väl ändå hålla med om att det tog fart när Jessica tog tag i det hela. Som sagt stort tack, och mkt bra jobbat alla ni andra som varit där och slitit. Slitit Kejan inte bara varit där. Citera
Herman Postad 20 November , 2006 Rapport Postad 20 November , 2006 *HOOOOST!* Jag satt faktiskt upp ialla fall 20 skivor i taket.. Benza ska cred, oxå.. o mjukis Han o jessica o per har gjort det bra.. Citera
jerma Postad 20 November , 2006 Rapport Postad 20 November , 2006 *HOOOOST!* Jag satt faktiskt upp ialla fall 20 skivor i taket.. Benza ska cred, oxå.. o mjukis Han o jessica o per har gjort det bra.. Alla som varit med och gjort ngt kan ta åt sig: Hamna visst/tyvärr i fel tråd men wtf, ta åt er mkt bra jobbat ALLA Citera
quila Postad 20 November , 2006 Rapport Postad 20 November , 2006 Jag fortsätter väll i fel tråd bara för att säga tack... vill ju tacka Benza också för att han ställde upp hela natten med den förbannade tapeten... Kan ju tilläggas att jag är långt i från klar...många ideér.....hoppas bara att alla tycker om dom Citera
Mjukis Postad 9 December , 2006 Rapport Postad 9 December , 2006 Vill ni se sändingen från Masterbordet (Brukar starta runt 1830) får ni PM:a mig för inloggningsuppgifter. Citera
Recommended Posts