mowmow Postad 15 Maj , 2006 Rapport Postad 15 Maj , 2006 Onishi har just kommit till bordet och har ett fullt inköp ($500), jag har drygt ett fullt inköp. Vad tycks om checkraisen på flopp? Inget jag brukar göra men pga small blind och ofarlig bräda kändes det rätt. Hur ska jag agera efter hans re-raise? Vilken hd kan jag sätta honom på? har AA... > hardknockz is the Dealer >> Lejonkungen Posted Small Blind $2.00 >> Onishi Posted Big Blind $4.00 >> Dealing Cards >> ALLwaysbluffing Calls $4.00 >> JayNYC Folds >> browner24ia Folds >> fibreco Folds >> LosLobos Calls $4.00 >> bullybil Folds >> hardknockz Folds >> Lejonkungen Raised to $20.00 >> Onishi Calls $16.00 >> ALLwaysbluffing Folds >> LosLobos Calls $16.00 >> Dealing Flop (Jd,3s,3c) >> Lejonkungen Checks >> Onishi Bets $14.00 >> LosLobos Folds >> Lejonkungen Raised to $56.00 >> Onishi Raised to $152.00 Citera
Haggisen Postad 15 Maj , 2006 Rapport Postad 15 Maj , 2006 Tycker att det känns i hela kroppen att han har topset i J där, men på andra plats så skulle jag väl sätta KK och därefter QQ fjärde plats är väl en riktigt lös spelad A3s 5:e plats ännu ett AA därefter kan jag inte sätta honom på fler händer som är legitima kan väl inte lira 33 så hårt? Citera
mowmow Postad 15 Maj , 2006 Författare Rapport Postad 15 Maj , 2006 Tror inte att han skulle slå tillbaka en gång till med JJJ där, jag tyckte att det kändes som QQ-KK som ville ha info, iallafall här kommer turn. >> Dealing Turn (7c) >> Lejonkungen Bets $110.00 >> Onishi Calls $110.00 Hur ska jag agera på en blank river? Checka ner? Beta, isf hur mycket? Citera
bite_me Postad 15 Maj , 2006 Rapport Postad 15 Maj , 2006 dega in, du får syn 10/10, av en sämre hand. Citera
mowmow Postad 15 Maj , 2006 Författare Rapport Postad 15 Maj , 2006 >> Dealing River (9c) >> Lejonkungen Checks >> Onishi Checks >> Lejonkungen Shows - Ac,Ad >> Onishi Mucks Lejonkungen Wins $585.00 from pot 1 with : Two Pair, Aces and Threes Citera
riosatiy Postad 15 Maj , 2006 Rapport Postad 15 Maj , 2006 det är väldigt få spelare som väljer att återhöja igen med nötkåk där. även om det är väldigt bra mot en smart spelare. utan read där så skulle jag tryckt in. man har inte råd att bli rund checkad på turn för att sen bara få ett värde bet Citera
mowmow Postad 15 Maj , 2006 Författare Rapport Postad 15 Maj , 2006 det är väldigt få spelare som väljer att återhöja igen med nötkåk där. även om det är väldigt bra mot en smart spelare. utan read där så skulle jag tryckt in. man har inte råd att bli rund checkad på turn för att sen bara få ett värde bet Okej, kanske borde gjort det. Blev lite fundersam efter hans andra re-raise, men när han bara synar turn känner jag att jag har honom, ändå fegar jag ur på rivern. Såhär i efterhand känns de solklart med en riverbet Citera
Recommended Posts