Gå till innehåll

NordicBet.com - $100 i bonus + $25k freeroll


fred93

Recommended Posts

Deras signup bonus är 100% max $100 5x.

 

Nån som vet hur dom räknar sin rake, står att potten måste komma upp i 25cent men måste man bidra till potten eller bara få kort?

 

 

Urklipp från deras hemsida:

 

Terms and conditions:

 

• This is a one-time offer, and only applies to new users of NordicBet.com poker. The offer can only be used one time per computer and per household.

• To receive the bonus, you must at least buy $20 in poker chips. Maximum bonus is $100 per player.

• 500 raked hands must be played before the bonus will be credited to your poker account*.

• The signup bonus cannot be used in combination with other bonuses.

• Certain conditions apply and we reserve the right not to pay out the bonus or to withdraw the offer at any time.

• These rules also apply to other poker related bonuses, such as a reload bonus.

 

*To get 1 raked hand according to our bonus rules, the pot must have been raked at minimum 25 cent.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
tänkte köra signup bousen nu när de har neteller, en fråga bara... Räknas man som en realmoney player om man har vunnit pengar på freerolls och tagit ut dessa till banken? kan jag fortfarande köra signup bonus?

 

Jag tror inte det eftersom det är en sign up och ingen first deposit men maila supporten och fråga vettja :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

vill jäkla skandal Freeroll,

 

alla som spelat 2500rakade är automatiskt reggade. men det betyder ju inte att alla spelar

 

vissa bord sitter alla out utan just en spelare som kan plocka åt sig blid efter blind

 

vid blinds 50/100 sitter 2 killar med 30K chips o de bara växer för de sitter ensamna vid borden

sen när nån blir flyttad till ett sånt bord o har ca startstack 3Kchips o killen har 30K hur kul är det?

synmaskin?

anledningen till att jag skriver detta är att jag just kom till ett sådant bord och ställer in med AA mot han som fått alla gratis chips o han synar med 93 och träffar 2paret?

 

då känns det bara sjukt.killenm ha rju bara haft grym flyt med platslottningen.hur rättvist är detta?hoppas verkligen nordicbet gör något åt liknande situationer i framtiden

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...