Gå till innehåll

NLT - Trn, 28/11, Online, post-game snack!

Recommended Posts

• Svars 56
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Postad
Fick precis listan för bonuspotten bekräfad från 24hPOKER! :)

Placeringar:

1. steffo76 - steffo - €150

2. nek - fek02cth - €100

4. kydyl - kydyl - €50

GRATTIS! :D

- QoS

Ahhh, underbart :mrgreen:

p.s. Hoppas det bara är ett skrivfel med 4 vid mitt namn eftersom jag tror jag kom femma

Postad
Jo såhär var det. Jot höjde 5000 och jag satte honom på en blindsteal sen gick ju du all-in med dryga 8000. Jag tänkte då att eftersom du är shortstacked ställer du nog in i det här läget med två höga kort för att chansa så jag bestämde mig för att ta en coinflip mot dig men behövde ju göra mig av med Jot så jag raisade till 11000 och tänkte att Jot skulle släppa potten efter det. När han sen går all-in så är jag så potcommited att dryga 2000 till inte känndes som att det spelade nån roll. Sen om det var så smart vet jag inte men det känndes rätt då :)

Och visst var din känsla vid tillfället helt rätt :evil::D

Ok, nu vet jag. Var som sagt nyfiken på vilka kort du satte mig på..

Att jot skulle hamna all-in är väl inte så konstigt, även om han bara hade varit i blindsteal-mode. Han har lagt in 5k och när potten kommer till honom är den dryga 24k och det kostar 6k för en syn. En fold eller syn i det läget finns inte utan han gjorde det enda rätta och gick all-in. Att han sen hade QQ gjorde ju inte valet svårare för honom.