Gå till innehåll

WSOP biljetter reggade på namn?


ett_äpple

Recommended Posts

Om man vinner en biljett till wsop på någon pokersida, kommer den då att vara registrerad i mitt namn på något sätt?

 

Hoppade av misstag in till en liten wsop satellite och har nu efter 2 tours kommit till den sista satelliten. Men jag kan inte vara med på grund av min ringa ålder, hur ligger det till med köpare på sidan (om det är möjligt att sälja och om jag mot alla odds skulle lyckas komma ITM)?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Conditions: You have to be at least 21 years old to take part in the WSOP 2006. The seat can't be transmitted to another player.

 

If you gain more than one seat to the WSOP 2006 main event, you can sell it to someone else on your own initiative. You can't win more than one seat to the weekly or monthly finals or transfer a win to someone else and you can't cash your prize from any final.

 

Saxat från martinspoker.

 

Det borde väl vara så att du kan sälja din plats om du lyckas vinna en.

Men man vet aldrig, kontakta sidan ifråga.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

If you gain more than one seat to the WSOP 2006 main event, you can sell it to someone else on your own initiative

 

Om du vinner mer än en plats till huvudeventet kan du sälja den till någon annan på eget initiativ/sätt.

 

Det går förmodligen att få någon slags deal om du kontaktar dem (siten du vinner platsen på)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
Om man vinner en biljett till wsop på någon pokersida, kommer den då att vara registrerad i mitt namn på något sätt?

 

Hoppade av misstag in till en liten wsop satellite och har nu efter 2 tours kommit till den sista satelliten. Men jag kan inte vara med på grund av min ringa ålder, hur ligger det till med köpare på sidan (om det är möjligt att sälja och om jag mot alla odds skulle lyckas komma ITM)?

 

Förra året spelade jag WSOPsteps på Party Poker. Kom till sista nivån, men då insåg jag att jag inte fick lira WSOP. Fick då reda på att det bara var att vänta till WSOP startade, så fick man ut det i cash.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...