Nusseman Postad 14 Maj , 2006 Rapport Share Postad 14 Maj , 2006 Skit i hockey-VM och sätt er framför datorn en stund! Kvällens mål: placera mig bättre än HeyJohan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
punkis Postad 14 Maj , 2006 Rapport Share Postad 14 Maj , 2006 lycka till allihopa, men nanon e min Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
arsenalrulez Postad 14 Maj , 2006 Rapport Share Postad 14 Maj , 2006 lycka till allihopa, men nanon e min Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Flesh2Flesh Postad 14 Maj , 2006 Rapport Share Postad 14 Maj , 2006 Shit, sitter vid samma bord som Irem_mats... hehe, nu skall jag slå ut honom eller bli utslagen av honom så jag har något att skryta med Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pokemonn Postad 14 Maj , 2006 Rapport Share Postad 14 Maj , 2006 Tja, jag hade tänkt spela men nu är det för sent... Kom precis upp ur badet (har badat med mina små döttrar). Hade vi haft den gamla (senare) starttiden hade jag kunnat spela många turneringar hittils, så här tidigt blir för tidigt för att jag ska kunna spela (tyvärr). Det krockar med kvällsrutinerna, och då får Ni klara Er utan min donation till potten. Någon som kan fixa en senare registrering så kommer jag med? Nä, tänkte väl det... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nusseman Postad 14 Maj , 2006 Författare Rapport Share Postad 14 Maj , 2006 Jag tror jag håller på att sätta ett nytt rekord i dåligt spel... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kauppinen Postad 14 Maj , 2006 Rapport Share Postad 14 Maj , 2006 Kom in lite sent i turren och när jag sätter mig så trycker jag I'm Back knappen och börjar folda händer. Sen får jag en hand som jag vill spela och ser att den foldar av sig självt, va fan tänker jag och börjar kolla runt i klienten och ser att post and fold är intryckt Tycker iofs att den skulle avbockas när man trycker på i'm back... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Loveless Postad 14 Maj , 2006 Rapport Share Postad 14 Maj , 2006 Klonkar in min första royal, men blir så ställd att jag glömmer tjäna marker på den. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RoccX Postad 14 Maj , 2006 Rapport Share Postad 14 Maj , 2006 Jaha så åkte man ut med JJ mot 84s. Uberaggro100%bluff-strat kan löna sig även i PF.NU turrar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
arsenalrulez Postad 14 Maj , 2006 Rapport Share Postad 14 Maj , 2006 44 mot KlonkJohans AQ Blev ingen fjärde raka fjärdeplats. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
aceshigh Postad 14 Maj , 2006 Rapport Share Postad 14 Maj , 2006 Klonkar in min första royal, men blir så ställd att jag glömmer tjäna marker på den. Fin Royal, men du hade inte fått ut nå´t av mig iaf, jag hade en säck s**t Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SirEklund Postad 14 Maj , 2006 Rapport Share Postad 14 Maj , 2006 Många nötknackare kvar verkar det som... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kauppinen Postad 14 Maj , 2006 Rapport Share Postad 14 Maj , 2006 ouch...tappade min halva stack med settad 44 mot settad 99 på floppen.... Jag som blev så glad när jag såg 4:an på floppen I'll be be back Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kauppinen Postad 14 Maj , 2006 Rapport Share Postad 14 Maj , 2006 LoL blev tvåa efter att igen förlorat med ett floppat set mot ett annat floppat set. Det sjuka är att det var samma snubbe ! Grattis Micke (menar det faktiskt ) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pokemonn Postad 14 Maj , 2006 Rapport Share Postad 14 Maj , 2006 Mmmmm, låter som B2Bs kortblandare... Synd att det ska vara på det nätverket alltså... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MoS Postad 14 Maj , 2006 Rapport Share Postad 14 Maj , 2006 sorry Kauppinen... Man skulle kunna säga att jag hade korten med mig idag ...trots min weaktighta öppning av turneringen. Just det, det är kortblandaren det är fel på... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kauppinen Postad 14 Maj , 2006 Rapport Share Postad 14 Maj , 2006 På tal om dålig öppning så spelada jag som en kratta i början. Var nere på 2300 efter en halvtimme tror jag det var. Sen klonkade man lite, och ingen lyckades dra ut mina par med överkort, skönt när dom där 2% är på ens sida Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts