Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Själv spillde jag nyss yoghurt på finmattan i vardagsrummet. Hmm... Hoppas morsan inte ser nåt. Dolt spåren så mycket det går men visst fan kan man notera en viss nyansskillnad i färgen. :oops:

Postad

ang att tappa saker på mattor (kanske spyor inräknade) så kan man använda potatismjöl. Bara skicka på rikligt med potatismjöl över fläcken och sen damsuga upp det efter det fått suga in ordentligt. Låt gärna stå över natten. (ej att rekomendera i en nedspydd säng som man behöver sova i) :shock:

Postad
Den här frågan hade jag behövt ha svar på. Råkade spy ner förra flickvännens maddras, samt henne : ). Det gick aldrig bort :/

Usch, inte ens när hon duschade? :shock:

troligtvis inte...

Nej de gick inte bort från henne :S Maddrasen slängde vi och sen gjorde jag slut eftersom hon gick runt och luktade spya :S

Postad

Glömde att jag hade postat här, men samma dag som jag postade den här tråden, så kastade jag sängen, kudde, och allt sånt, och har sovit på soffan alla andra nätter. Har inte råd med en säng, får väntat tills månadens slut. Aja

R.I.P. sängen. 2001-06

TROLLDEG: Hahaha, ja kanske det, min fest gick åt helvete, kommer fan inte ihåg ett skit från den.