Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Dags för lite grillning för att fira våra framgångar kirng pokerborden :)

Blir någon gång denna månad

Intresseanmälan sker här.

Biff öl och poker en oslagbar kombination

Men Sallad vatten och fia med knuff funkar ju också ;)

Folk som är Pååå

Jonas

Shams

Martin

Kaka

Buffe

• Svars 72
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

Jag dricker inte, jag äter inte biff, jag spelar inte poker, jag kan inte någon gång denna månad, men första helgen i Juni är gouda för mig.

Men jag behöver ju inte va me........heller så

Postad

27-28 är perfekt

har kompisarna från uppsala här då iofs kom jag på....men de kanske oxo kan komma?

vad är det för sorts grill egentligen är det bara TEP eller får Ulf ta med sig sin posse med hoe's oxo?

Postad

Den som ändå hade ett posse med hoes.... Jag tycker också 27-28 låter bra, den andra juni kan jag tyvärr inte heller numera.

Angående vilka som kan komma är det väl upp till Tornie att bestämma, grundplåten är väl TEPare antar jag?

Postad

Jag hänvisar till mitt första inlägg i denna tråd.

27-28 är de absolut sämsta dagarna för mig. Förutsatt att jag får något motstånd i SM. OM jag inte får det så är jag hemma. Om jag inte får det borde jag få veta det senast mitten av nästa vecka.

Men ni får ju göra som ni vill.

Postad

Ganska svårt att sätta ett datum rakt av jag har golftävling iaf på dagen den 2/7 men då var det ju fler som inte kunde. Lutar ju åt 27-28 jag åker till spanien den 12/7...Konstigt att ha golftävling på en fredag men på lördagen den 3/7 hur funkar det för er andra