kentAA Postad 13 Maj , 2006 Rapport Postad 13 Maj , 2006 Fick ett mail ifrån unibet om att dom ska ha en lagpokerturnering, så ni som är intresserad kan ju skriva ett inlägg och berätta det för mig.. Hej Er länk ligger nu uppe så regga er genom den: http://www.unibet.com/hoforspoker Lagturneringen kommer att gå av stapeln tisdag den 16 maj kl 20.00. Buy-in är 10 euro och en re-buy tillåts, innan fjärde blinds höjningen. Eftersom turneringen endast kan spelas av er som är med i en pokerklubb måste ett lösenord anges när ni registrerar er till turneringen, lösenord: lagturnering. Som vi nämnt tidigare kommer pengarna betalas ut precis som vanligt till de enskilda spelarna, men det är också en lag turnering eftersom den klubb som totalt sett placerar sig erhåller den extra potten på 10 000 kr. Det är endast 12 klubbar som har möjlighet så chansen att vinna är relativt stor och ju fler spelare som deltar från klubben, desto större chans. De som inte har Unibet konto kan gå in och göra en deposit under er klubbs länk, http://www.unibet.com/hoforspoker, så får er klubb dessutom 250 kr. Om ni redan har spelare i klubben som har konton på Unibet vill vi att ni mejlar en lista med förnamn, efternamn och nickname. Här är också tidigare mejl jag försökt skicka. Vi på Unibet har uppmärksammat det stora intresset för pokerklubbar runt om i Sverige. Som poker sajt är vi mycket intresserade av att samarbeta med er, något vi är övertygade om kan vara mycket attraktivt för båda parter. Därför håller vi just nu på att förbereda en online-turnering med både individuella priser till de enskilda spelarna MEN Unibet lägger även till ett pris på 10 000 kr till den klubb som totalt sett placerar sig bäst. De klubbar som är intresserade av att delta får en egen länk under http://www.unibet.com/klubbnamn. Här kan era medlemmar registrera sig, göra en inledande deposit på 150 kr och få 100 procent bonus, på insatta pengar upp till 30 euro. För varje medlem som gör detta får er klubb 250 kr från Unibet, pengar som är helt fristående från sajten och kan disponeras på valfritt sätt. Utöver detta får klubben också en väska med pokermarker för var tionde depositers under er länk. Detta är ett första steg i ett framtida ökat samarbete och medför inga förpliktelser från klubbens sida men vi uppskattar om ni kan meddela om ni är intresserade så snart som möjligt. Vid intresse mejla 70320@student.hhs.se eller ring 0735-001054 /Gustaf Agartson Citera
kentAA Postad 13 Maj , 2006 Författare Rapport Postad 13 Maj , 2006 http://www.Staffpoker.com kommer med egen lagpoker turnering inom kort som verkar vara mer intressant! Mer om det inom kort!! Citera
Knizh Postad 13 Maj , 2006 Rapport Postad 13 Maj , 2006 KentAA: Kan du inte skriva lite om hur Lagpokar funkar och så. För det är nog fler än jag som inte är riktigt 100 på hur de funkar. Sen om de är fler som är intresserade kanske man kan göra en individuell liga i klubben med flera lag? Om det är nått som kan funka, men som sagt kan du väl skriva lite om det om du har lust!? Citera
kentAA Postad 13 Maj , 2006 Författare Rapport Postad 13 Maj , 2006 Den här turneringen på Unibet fungerar såhär: Plats 1-20 ger poäng, den klubb som får ihop mest poäng vinner 10 000kr. Självfallet så får ju 1:an mest osv. Sen är det som vilken turnering som helst den kostar 10$+ 1R=10$ alla inköpen går som vanligt till priser, hur många vet jag ej ännu.. Ni som kan finalbordsteknik vet hur det fungerar, men det är inte många på klubben som klarar av ett finalbord utan kör sin eget race och hoppas att flytet håller i sig rakt igenom Knish: Säg att du ganska mycket marker och jag sitter efter dig, vi är ju samma klubb så vi kan ju köra såhär, jag: big blind du: small blind alla lägger sig fram till oss: DU synar, jag checkar, vi checkar fram till rivern, sitter jag med bättre hand kan jag gå all in och du synar för att dubbla upp mig, har du bättre hand så foldar du, vi vet ju vad båda sitter med eftersom vi har MSN ungefär så kommer det fungerar på nätet.. Skriver mer om det när jag har tid... Citera
Knizh Postad 14 Maj , 2006 Rapport Postad 14 Maj , 2006 Ok =) Ja de låter ju skojj. Men det låter ju som det kan vara lättare på nätet än Live då. Citera
Recommended Posts