Narkissoz Postad 12 Maj , 2006 Rapport Postad 12 Maj , 2006 Har ni några att dela med er av? Efter middagen nyss. Jag: Tack för maten. Morsan: Du kan väl ställa in? Tog ett par sekunder innan jag kopplade att hon menade att jag skulle ställa in tallriken etc i diskmaskinen. Citera
Juzzam Postad 12 Maj , 2006 Rapport Postad 12 Maj , 2006 Läste denna i en annan tråd här på PF .... Lagar en middag med köttbullar .... Häller i färdiga köttbullar och märker att det endast finns 2st kvar i påsen. Ehh, va faan, ALL IN Citera
Luap Postad 12 Maj , 2006 Rapport Postad 12 Maj , 2006 Träffade en helt crazy brud för någon vecka sen. När hon praktiskt taget våldförde sig på mig knasade det till i mitt huvud och jag tänkte: "Ojojoj, lösaggro". När hon undrade vad jag log åt orkade jag inte förklara och kontrade med samma lir. Man kanske är lite skadad Citera
aglo Postad 12 Maj , 2006 Rapport Postad 12 Maj , 2006 Träffade en helt crazy brud för någon vecka sen. När hon praktiskt taget våldförde sig på mig knasade det till i mitt huvud och jag tänkte: "Ojojoj, lösaggro". När hon undrade vad jag log åt orkade jag inte förklara och kontrade med samma lir. Man kanske är lite skadad Var hon tajt också? (Förlåt, kunde inte låta bli...) Citera
-1891- Postad 12 Maj , 2006 Rapport Postad 12 Maj , 2006 Träffade en helt crazy brud för någon vecka sen. När hon praktiskt taget våldförde sig på mig knasade det till i mitt huvud och jag tänkte: "Ojojoj, lösaggro". När hon undrade vad jag log åt orkade jag inte förklara och kontrade med samma lir. Man kanske är lite skadad Hade du position? Möjlig backdoor? Citera
strutter Postad 12 Maj , 2006 Rapport Postad 12 Maj , 2006 Träffade en helt crazy brud för någon vecka sen. När hon praktiskt taget våldförde sig på mig knasade det till i mitt huvud och jag tänkte: "Ojojoj, lösaggro". När hon undrade vad jag log åt orkade jag inte förklara och kontrade med samma lir. Man kanske är lite skadad Var hon tajt också? (Förlåt, kunde inte låta bli...) Citera
Luap Postad 12 Maj , 2006 Rapport Postad 12 Maj , 2006 Träffade en helt crazy brud för någon vecka sen. När hon praktiskt taget våldförde sig på mig knasade det till i mitt huvud och jag tänkte: "Ojojoj, lösaggro". När hon undrade vad jag log åt orkade jag inte förklara och kontrade med samma lir. Man kanske är lite skadad Var hon tajt också? (Förlåt, kunde inte låta bli...) När det väl kom till kritan var hon ändå ganska tajtaggro skulle jag vilja påstå. Deception is everything my friend EDIT: Ni är trasiga människor. Citera
Freddie Postad 12 Maj , 2006 Rapport Postad 12 Maj , 2006 När man ska räkna något... A.2.3.4.5.6.7.8.9.J.Q.K...... Citera
The Grand Bark Postad 12 Maj , 2006 Rapport Postad 12 Maj , 2006 När jag är och handlar och står i kassan och ska pröjsa brukar jag tänka: Fan, nu gick det 2 inköp. Citera
Henkeman Postad 12 Maj , 2006 Rapport Postad 12 Maj , 2006 Fortsätt gärna i tråden Juzzam hade hittat, en snabb sökning gav: http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=21682 *låser* Citera
Recommended Posts