dr noob Postad 11 Maj , 2006 Rapport Share Postad 11 Maj , 2006 Jag har en PF.nu minilogga i bokmärkesraden i opera där det ska vara en 2+2 logga. Det är mycket upprörande och gör mig än mer förvirrad! Cache'n är tömt. Widowscache'n också. Gäller bara PF.nu V 2+2. Alla andra miniloggor funkar som dom ska. Snälla hjälp! /Desperat Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 11 Maj , 2006 Rapport Share Postad 11 Maj , 2006 Ett steg på QoS väg till världshärravälde... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hjort Postad 11 Maj , 2006 Rapport Share Postad 11 Maj , 2006 Jag undrar också hur sånt där går till. Tror inte jag har det problemet med PF.nu & 2+2, men det händer på en del andra siter och är irriterande. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Benganiolo Postad 11 Maj , 2006 Rapport Share Postad 11 Maj , 2006 har också prolem med det.. om någon undrade Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bzkt Postad 11 Maj , 2006 Rapport Share Postad 11 Maj , 2006 Brukar få det problemet med Firefox, ingen aning hur man löser det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kristoffer Postad 11 Maj , 2006 Rapport Share Postad 11 Maj , 2006 favicon.ico ... Det är ett känt problem med IE. Funktionaliteten stöds inte fullt ut, utan buggar ofta i denna webbläsare. Som användare kan du inte göra något åt det, mer än att hoppas på att det inte buggar. Förhoppningsvis kommer det fungera bätttre i IE 7, som är på väg. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jacobmal Postad 11 Maj , 2006 Rapport Share Postad 11 Maj , 2006 ta bort bokmärket och lägg till det igen upprepa tills du får rätt ikon Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
QoS Postad 12 Maj , 2006 Rapport Share Postad 12 Maj , 2006 Muhahaaa... World Domination is close! För er som kör FF så finns en extension som heter "Favicon Picker" som gör att man kan styra vilken Favicon man vill associera med resp sajt/bokmärke. Ja, det är så löljligt irriterande att någon har gjort en extension för det! - QoS Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 12 Maj , 2006 Rapport Share Postad 12 Maj , 2006 Ja, det är så löljligt irriterande att någon har gjort en extension för det! - QoS Ja, extensions är ju ofta svaret på ohyggligt viktiga problem, som t.ex Abe Vigoda status Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts