Gå till innehåll

PartyPoker.com - Reload, 20%, $100, 10x, 10 days

Recommended Posts

Postad
All or nothing? Vet du?

japp

förresten, hur lyckas folk få så sjukt mycket partybonusar?

"Sparkar in den och får på detta sätt $375 i PartyBonus under de senaste 4 veckorna... "

jag får max 75 dollar i månaden.

Det beror nog på att reloadkoder sprids med blixtens hastighet och de som är tillräckligt snabba kan dra fördel av det innan PP stoppar koderna.

Postad
All or nothing? Vet du?

japp

förresten, hur lyckas folk få så sjukt mycket partybonusar?

"Sparkar in den och får på detta sätt $375 i PartyBonus under de senaste 4 veckorna... "

jag får max 75 dollar i månaden.

Det beror nog på att reloadkoder sprids med blixtens hastighet och de som är tillräckligt snabba kan dra fördel av det innan PP stoppar koderna.

är inte reloadkoderna kontospecifika?

Postad
$600 i double

$200 i topbucks

$65 i magic cards

$100 i spring25

$965 har jag fått på 2veckor :)

hur kan du ha fått så mycke? de har ju inte varit ute så många bonuskoden. 600$ double?

double lär ha varit ett VIP erbjudande. Annars gäller det att ta för sig när party klantar sig med account specifika reloads som alla råkar kunna använda.

Postad
$600 i double

$200 i topbucks

$65 i magic cards

$100 i spring25

hur kan du ha fått så mycke? de har ju inte varit ute så många bonuskoden. 600$ double?

double lär ha varit ett VIP erbjudande. Annars gäller det att ta för sig när party klantar sig med account specifika reloads som alla råkar kunna använda.

är det sant?? så till imorn är det bara till att använda mayreload75 och mayreload100? nått man måste tänka på annars?

Postad
är det sant?? så till imorn är det bara till att använda mayreload75 och mayreload100? nått man måste tänka på annars?

Just de går inte, men topbucks40 och topbucks50 i början på månaden var egentligen tänkta som account specifika och inte för allmänheten, de gick bra att använda ett tag.

Postad
$600 i double

$200 i topbucks

$65 i magic cards

$100 i spring25

ju mer man rejkar desto bättre bonusar får man på sikt. double var en VIP-bonus, de brukar komma runt 26-28 varje månad och riktade till högvolymspelare. minns inte exakta siffran men tror man skulle ha tjänat in x antal $k åt party för att bli VIP.