Goose_strike Postad 10 Maj , 2006 Rapport Postad 10 Maj , 2006 Spelade nyss en 5$ turnerig. Turneringen hade hållt på i ca 30 min, avg: ca 1900 min satck: 1500 Plockar upp TT i UTG och raisar 4*bb 1 synar, sen 1 som mini raisar, 2 till synar, sedan runt syn. Vad ska jag göra kan ju inte ställas in allt, kommer antagligen då bara att få syn av bättre händer eller så lägger sig alla iofs hyfsat bra, men vinner inte specielt mycket. Kan ju lika gärna bara lägga dem direkt Vad tycker ni? Kanske ska postas i handanalys Ursäkta Men expekt har ingen HH * Flytt till HA - QoS * Citera
ulaf Postad 10 Maj , 2006 Rapport Postad 10 Maj , 2006 Synen är ju inget snack dina odds räcker för ett helt kompani. Citera
serenity Postad 10 Maj , 2006 Rapport Postad 10 Maj , 2006 När det gått 30 min antar jag att blindsen är ganska låga? Syna och hoppas på ett set. Träffar du inte men floppen kommer med låga kort så kan du kanske, beroende på stackar/reads testa att betta ut, säkrast är väl att checka om du inte får set. Citera
ulaf Postad 10 Maj , 2006 Rapport Postad 10 Maj , 2006 Jag lider med dig när det gäller tains genomruttna HH. Citera
Recommended Posts