JA Postad 27 November , 2004 Rapport Postad 27 November , 2004 Spelade lite texas holdem inatt när detta inträffade. En person höjde med alla sina pengar och jag kände på mig att han bluffade, så jag synade och vann. Och då frågar han hur jag kunde syna med min 2a och 3a. men eftersom han bluffade så är ju jag favorit... Sen senare testar jag att bluffa, men då höjer samma person ännu mer och säger att han bluffar!! jag vet inte riktigt vad jag ska göra men jag lägger mig, min tanke var att bluff mot bluff måste vara dåligt. men hur dåligt är det? är det stor chans att båda förlorar? eller har båda stor chans att vinna? eller är det hälften mot hälften chans att man vinner? Citera
FireSole Postad 27 November , 2004 Rapport Postad 27 November , 2004 Va? hur kunde du syna med en två och en trea? vad låg det för kort på bordet? vad han han för hand? Citera
wolf Postad 27 November , 2004 Rapport Postad 27 November , 2004 det är ju störtomöjligt att säga hur stor chans du har att vinna en hand om du inte vet vad den andra har, det är ju självklart. Du har inte heller tänkt på att han kanske bara säger att han bluffar, för att du ska göra en tokig syn med 23 igen? Citera
JA Postad 27 November , 2004 Författare Rapport Postad 27 November , 2004 ohh sry glömde säga att jag drömde någonting säger mig att de e bäst jag håller mig vaken vid pokerborden i framtiden Citera
Recommended Posts