Ekenstar Postad 10 Maj , 2006 Rapport Postad 10 Maj , 2006 Har ett par händer mot ett lösaggro jag vill ha lite feedback på CO är ett super lösaggro. Antingen minraisar eller potthöjer han nästan varje hand för att sedan alltid betta pott på floppen och turn, oavsett kort. Stack sizes: UTG: $23.85 UTG+1: $11.35 MP1: $27.35 CO: $170.70 Button: $15.35 Hero: $48.25 BB: $34.80 Pre-flop: (7 players) Hero is SB with 3 folds, CO raises to $1, Button folds, Hero calls, BB calls. Flop: ($3, 3 players) Hero checks, BB checks, CO bets $2.85, Hero calls, BB folds. Öppet färgstegedrag, om CO varit nån annan skulle jag folda direkt Turn: ($8.7, 2 players) Hero checks, CO bets $8.3, Hero ?? Låta honom betta och syna ner med färgen? Eller bli lite aggresiv? Eller folda? Citera
parre Postad 10 Maj , 2006 Rapport Postad 10 Maj , 2006 Du kan gott folda på floppen, även superlags kan ha träffat ibland. Och superlags kan även beta med färger på parade bord och syna pottomslag även om de är tomma (ifall färgen kommer). Vänta på ett bättre läge, hade spader nio däremot varit ruter två istället hade jag sagt potta om och såsa in Citera
Ekenstar Postad 11 Maj , 2006 Författare Rapport Postad 11 Maj , 2006 Jag synade ner honom här, lite löst kanske. Hero calls. River: ($25.3, 2 players) Hero checks, CO checks. Results: Final pot: $25.3 CO shows Citera
Hjort Postad 11 Maj , 2006 Rapport Postad 11 Maj , 2006 Riverchecken indikerar ju att han inte är superöveraggro eftersom han inte fortsätter att försöka ta värde. Citera
Recommended Posts