bossbaver Postad 9 Maj , 2006 Rapport Postad 9 Maj , 2006 tänkte kora en vinnare i snyggaste avataren här på PF, nu när jag precis har bytt så ut med språket, vem har den snyggaste/coolaste/roligaste??? edit. nu har jag bytt igen, i jakten på "snyggaste" avataren Citera
johansen Postad 9 Maj , 2006 Rapport Postad 9 Maj , 2006 Den som säger något annat än Myssion ljuger! Citera
Herodude Postad 9 Maj , 2006 Rapport Postad 9 Maj , 2006 jag är snyggaste ägaren av snyggaste avataren.... Citera
Bojen Postad 9 Maj , 2006 Rapport Postad 9 Maj , 2006 jag är snyggaste ägaren av snyggaste avataren.... Så det är du på bilden? Citera
Ayahuasca Postad 9 Maj , 2006 Rapport Postad 9 Maj , 2006 Den som säger något annat än Myssion ljuger! Chuck > Hoff. Citera
Herodude Postad 9 Maj , 2006 Rapport Postad 9 Maj , 2006 jag är snyggaste ägaren av snyggaste avataren.... Så det är du på bilden? om jag berättar det måste jag döda dig efteråt.... top secret... Citera
Myssion Postad 9 Maj , 2006 Rapport Postad 9 Maj , 2006 Behöver jag ens skriva något...?? Och efter min så tycker jag att Hjort har snyggast avatar. Citera
Satorin Postad 9 Maj , 2006 Rapport Postad 9 Maj , 2006 Tyvärr måste man kasta in handuken när Myssion är med i tävlingen........................fast jag har ju tecknat min själv Citera
Sinkin Postad 9 Maj , 2006 Rapport Postad 9 Maj , 2006 Jag gillar min avatar! Jag vet att många har samma, men ni kan inte förneka att den lämnar en del åt fantasin! /Sinkin Citera
aglo Postad 9 Maj , 2006 Rapport Postad 9 Maj , 2006 <- for teh win!11 Kanske inte är den snyggaste, men jag har iaf gjort den själv Citera
Bojen Postad 9 Maj , 2006 Rapport Postad 9 Maj , 2006 <-- Den där var nog den fulaste på PF... Sen tänkte jag även påminna om att en match spelas i 90 minuter PLUS övertid. Citera
Ceritus Postad 9 Maj , 2006 Rapport Postad 9 Maj , 2006 <- for teh win!11Kanske inte är den snyggaste, men jag har iaf gjort den själv Diggar din avatar aglo. Texten där får mig att alltid fundera över vad mystilt är för någon tilt... Är det en bra tilt, fast å andra sidan är ingen tilt bra? eller, jo, är motståndaren på tilt måste det kanske betraktas som mystilt? Som sagt den lämnar en hel del förvirrig i min skalle. Du har allafall lyckats förvirra en stackare med din avatar Citera
brant Postad 9 Maj , 2006 Rapport Postad 9 Maj , 2006 Behöver jag ens skriva något...?? Och efter min så tycker jag att Hjort har snyggast avatar. Har inte han tagit bort sin för ett tag sen btw? Själv gillar jag aglos Mystilt. Citera
aglo Postad 9 Maj , 2006 Rapport Postad 9 Maj , 2006 <- for teh win!11Kanske inte är den snyggaste, men jag har iaf gjort den själv Diggar din avatar aglo. Texten där får mig att alltid fundera över vad mystilt är för någon tilt... Är det en bra tilt, fast å andra sidan är ingen tilt bra? eller, jo, är motståndaren på tilt måste det kanske betraktas som mystilt? Som sagt den lämnar en hel del förvirrig i min skalle. Du har allafall lyckats förvirra en stackare med din avatar Har tryckt en tröja med texten MYSTILT på också Förvirrar nog de flesta. Morsan som inte vet någonting om poker trodde att det hade med sex eller nåt att göra. Jag låter er undra (och mig också för den delen...). I övrigt gillar jag heltoks avatar. Citera
Verbal__Kint Postad 9 Maj , 2006 Rapport Postad 9 Maj , 2006 jacobmals när han slickar på en sköldpadda (eller hur var det myssion?) är ju lite speciell... Citera
Bernt Postad 9 Maj , 2006 Rapport Postad 9 Maj , 2006 <-- Den där var nog den fulaste på PF... Sen tänkte jag även påminna om att en match spelas i 90 minuter PLUS övertid. Citera
elvis77 Postad 9 Maj , 2006 Rapport Postad 9 Maj , 2006 Det var väl någon som hade en där svenska och danska flaggan satte på den italienska, den var helt överlägsen. Citera
Loveless Postad 9 Maj , 2006 Rapport Postad 9 Maj , 2006 Bara jag som saknar Kubis gamla slemgubbe? Citera
Recommended Posts