Gå till innehåll

ARTIKEL: Live-SM 3-6 Juni


MajkTheBike

Recommended Posts

ja och framför allt blir det för många spelare per plats...

 

EFtersom de ändå kör matar (eller feeders som gdaily kallar det) sateliter så kunde inköpet gärna vara 500+ till finalsateliterna...

 

Och om det känns för högt kunde de haft flera varianter dvs olika nivåer på de olika finalsateliterna... fan skall börja ta betalt för konsulting... 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1000kr rebuy satt till ett 10 000kr event tycker jag känns sådär, då kanman lika gärna köpa in sig direkt. Bättre med deras vanliga sattar på 500 rebuy.

 

jo men hur många rebuys brukar du göra? Säg att man klarar sig med en rebuy/addon det ger ju bättre värde än att köpa in sig för 10k

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är så pinsamt dålig på att spela satelliter, så jag köper nog in mig direkt (ev med lite stejk). Eller hur är strukturen på satsen? brukar inte den vara ganska dålig?

 

Skulle också gärna vilja veta strukturen eftersom jag redan köpt in mig. Kanske var ett misstag men så jäkla dålig struktur kan det väl inte vara, eller?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skulle också gärna vilja veta strukturen eftersom jag redan köpt in mig. Kanske var ett misstag men så jäkla dålig struktur kan det väl inte vara, eller?

 

 

de brukar lägga upp strukturen på sin hemsida inför stora event. till Nordic M hade de också satellit strukturen med där.

mMitt tips e dock att du får 1000 marker kunna göra rebuy när du e på 990 och startblindar på 10-20.

 

för att använda en optimal strategi krävs det alltså nästan alltid 3000 kr satsade för att vinna ett inköp på 10000kr. KNÄPPT.

 

(150 kr på ss-siten e ju dock ännu knäppare:)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skulle också gärna vilja veta strukturen eftersom jag redan köpt in mig. Kanske var ett misstag men så jäkla dålig struktur kan det väl inte vara, eller?

 

 

de brukar lägga upp strukturen på sin hemsida inför stora event. till Nordic M hade de också satellit strukturen med där.

mMitt tips e dock att du får 1000 marker kunna göra rebuy när du e på 990 och startblindar på 10-20.

 

för att använda en optimal strategi krävs det alltså nästan alltid 3000 kr satsade för att vinna ett inköp på 10000kr. KNÄPPT.

 

(150 kr på ss-siten e ju dock ännu knäppare:)

 

Jo visst 3000kr är mycket för att vinna 10k men man får ju ändå se det i förhållande till chanserna. Nu blir det kanske 1/4 eller fler som går vidare mot kanske 1/40 från svenska spels 150kr rebuy.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...