Cyntax Postad 8 Maj , 2006 Rapport Postad 8 Maj , 2006 Online Poker Room Qualifies 40 For WSOP Each Weekend Om BoDog skickar 40 spelare till WSOP varje helg - hur jävla många kommer inte att spela WSOP Main Event i år? Visst var det drygt 6.000 förra gången? Känns som att det kommer över 10.000 i år? *psycho* Egentligen ville jag bara säga att det känns som det kan vara +ev att försöka kvala till WSOP på BoDog, vad tror ni? Var är bäst att göra ett försök? BoDog Citera
hf89fc Postad 8 Maj , 2006 Rapport Postad 8 Maj , 2006 Egentligen ville jag bara säga att det känns som det kan vara +ev att försöka kvala till WSOP på BoDog, vad tror ni? Var är bäst att göra ett försök? BoDog Mjo det känns nästan så om man skulel varit över 21år Citera
Myssion Postad 8 Maj , 2006 Rapport Postad 8 Maj , 2006 På Everest kan du t.o.m. kvala in helt gratis. EDIT: Det där lät ju för bra för att vara sant så det är bäst jag förtydligar: De har frirullar där förstaplatsen är en plats i WSOP-(eller andra stora event)huvud-satelliten. Sedan har de frirullar där man kan vinna brons- och guldpoletter som man kan använda för att betala plats i andra satelliter. Så om man orkar hilla med lite satellitspel så... Citera
Loveless Postad 8 Maj , 2006 Rapport Postad 8 Maj , 2006 WSOP Main Event är beräknat på upp till 8000 startande i år. Citera
magtune Postad 9 Maj , 2006 Rapport Postad 9 Maj , 2006 Online Poker Room Qualifies 40 For WSOP Each WeekendOm BoDog skickar 40 spelare till WSOP varje helg - hur jävla många kommer inte att spela WSOP Main Event i år? Visst var det drygt 6.000 förra gången? Känns som att det kommer över 10.000 i år? *psycho* Egentligen ville jag bara säga att det känns som det kan vara +ev att försöka kvala till WSOP på BoDog, vad tror ni? Var är bäst att göra ett försök? BoDog been there done that ! hör av er om ni blir fler. Kul med nån till svensk från bodog ! Hur fan är det med skatten där egentligen? Nån med koll? Citera
MJ Postad 10 Maj , 2006 Rapport Postad 10 Maj , 2006 På Everest kan du t.o.m. kvala in helt gratis. EDIT: Det där lät ju för bra för att vara sant så det är bäst jag förtydligar: De har frirullar där förstaplatsen är en plats i WSOP-(eller andra stora event)huvud-satelliten. Sedan har de frirullar där man kan vinna brons- och guldpoletter som man kan använda för att betala plats i andra satelliter. Så om man orkar hilla med lite satellitspel så... Vilken sajt finns det INTE WSOP-freerolls? Citera
Ceritus Postad 10 Maj , 2006 Rapport Postad 10 Maj , 2006 Lät inte helt fel det där. Dock så är man inte 21 så det verkar inte vara allt för givande att försöka kvala Kan man kanske sälja platsen? Citera
grigbo Postad 17 Maj , 2006 Rapport Postad 17 Maj , 2006 Partypoker har ett gäng frirullar varje dag för kval till WSOP. Kom bland de 50 för att spela "riktiga" kvalet på lördagen där de 14 bästa går vidare till Las Vegas. Paketet innehåller allt utom flygresan, värt 16K USD. Själv har jag gjort det och frirullat mig till Vegas!!!! Ska bli kul. Citera
Myssion Postad 17 Maj , 2006 Rapport Postad 17 Maj , 2006 På Everest kan du t.o.m. kvala in helt gratis. EDIT: Det där lät ju för bra för att vara sant så det är bäst jag förtydligar: De har frirullar där förstaplatsen är en plats i WSOP-(eller andra stora event)huvud-satelliten. Sedan har de frirullar där man kan vinna brons- och guldpoletter som man kan använda för att betala plats i andra satelliter. Så om man orkar hilla med lite satellitspel så... Vilken sajt finns det INTE WSOP-freerolls? Jag har inte sett någon iaf (jag menar inte frirullar som kostar FPP's eller motsvarande). EDIT: Såg att de hade på Party. Citera
Tiikerihai Postad 17 Maj , 2006 Rapport Postad 17 Maj , 2006 WSOP är mer av en upplevelse numera än en pokerturnering känns det som. Citera
Grindaren Postad 17 Maj , 2006 Rapport Postad 17 Maj , 2006 WSOP har blivit som frirullarna på prima Citera
garpen Postad 10 Juni , 2006 Rapport Postad 10 Juni , 2006 WSOP har blivit som frirullarna på prima 3000pers går all in första handen Citera
Johan_Swe Postad 13 Juni , 2006 Rapport Postad 13 Juni , 2006 WSOP har blivit som frirullarna på prima Fan va gött, då borde jag ha chans att vinna då (yeah right!), eftersom jag lyckades vinna en sådan för en 10 mån sen. Inte för jag vet hur jag lyckades Citera
Recommended Posts