PeO Postad 14 November , 2006 Rapport Postad 14 November , 2006 Vad ska jag göra? Utan read är det väl fold. Många händer som har dig slagen där. Citera
pexx Postad 14 November , 2006 Rapport Postad 14 November , 2006 I princip alla drag gick väl in med det kortet så det är väl bara att bestämma dig hur fiskig FI är? Kanske bara blir utnyttjad pga scarecard men du har ju inga redraws så.. fold? Citera
stoffe83 Postad 14 November , 2006 Författare Rapport Postad 14 November , 2006 Jag valde att folda, så jag får väl anse att det var rätt då ni oxå tycker att det skulle vra rätt agerande! Jag hade heller ingen read på Fi! Citera
ZizziRoger Postad 14 November , 2006 Rapport Postad 14 November , 2006 Håller med tidigare talare, fold... Om han så sitter med överpar så blir de antingen tie eller att du förlorar... Bara att leta efter bättre tillfällen Citera
stoffe83 Postad 15 November , 2006 Författare Rapport Postad 15 November , 2006 1358:- ligger rullen på nu! Spelade kvällskvisten igår! Gick bra, men hade störst fokus på Rickards spel på finalbordet! Får gratulera till $885 och första platsen Dessvärre åkte jag runt plats 100 tror jag det va. Ställde i försök att sno blinds, men blev nedsynad och försvann! Spelade även en 30+3:- sit n go, mn åkte i mitten då mitt set föll mot högre set! Citera
stoffe83 Postad 15 November , 2006 Författare Rapport Postad 15 November , 2006 Så där då vet jag inte om det blir mer ikväll! Blir så trött på idiotsyner o masa skit! Åkte ur kvällskvisten och selma! Spelade en $7000 freeroll som varade i 14 minuter! spelade 2 händer tror jag och jag var favorit i båda innan alla kort föll! Började plussa på cg:et, men sen blev det massa såna saker, som att jag träffar set på floppen, men måste slänga efter rivern, då jag vet att dom har färg! Bankrulle nu: 1216:- Citera
stoffe83 Postad 15 November , 2006 Författare Rapport Postad 15 November , 2006 hahaha satan va seg i huvet jag måste varit när jag skrev föra inlägget för ett tag sen...kvällskvistenhade inte ens börjat då! Har spelat en 20+2:- sit n go nu och vann den! Bankrulle nu: 1294:- Citera
stoffe83 Postad 15 November , 2006 Författare Rapport Postad 15 November , 2006 Blev plats 42/500 i kvällskvisten! Gav hela 30:- Men jag är glad över att komma itm igen! En viktig avgörande hand var när det var 54kvar och itm är 50. Jag har inte haft en spelduglig hand på över 3 varv! Jag tittar ner på KQs och en med mycket marker höjer upp till 2100 (bb 700) och jag ställer med straxt över 5K. Han visar AQ och floppen är AJ4 turn X och river T! Skönt o få dra ut! Bankrulle nu: 1294:- eller 1324:- Citera
sutare Postad 16 November , 2006 Rapport Postad 16 November , 2006 Du använder: ! istället för: . har jag märkt. Citera
stoffe83 Postad 16 November , 2006 Författare Rapport Postad 16 November , 2006 Du använder: ! istället för: . har jag märkt. haha jag tycke rjag blandar dom rätt bra Citera
stoffe83 Postad 16 November , 2006 Författare Rapport Postad 16 November , 2006 Tjejen har spelat lite idag och jag har spelat en 30+3:- sit n go och kvällskvisten, samt en 50+5:- turre! Ingen lycka med nåt! Fick även $5 av expekt idag, men det har inte heller gått bra! Sjukt utdragen! Men inte helt gul än! Bankrulle nu: 1090:- Citera
stoffe83 Postad 20 November , 2006 Författare Rapport Postad 20 November , 2006 Tänkte bara skriva av mig en snabbis! Fortsätter att backa på SvS! Rullen är nog nere på ca 900:- Den låga summan får mig att börja känna mig obekväm i spelet! Om jag backar lite på cg, så känns det riktigt jobbigt! När jag har uppåt 2K så är det inga som helst problem, för då känner jag att rullen klarar av det! Jag vet i fan hur jag ska ta mig ifrån det! Nån idé? Jag antar att det bara är att kämpa på och försöka få rullen att växa igen! Har gjort det så många gånger förut, så det borde funka igen! Aja, dax att fortsätta jobba igen! Citera
ZizziRoger Postad 21 November , 2006 Rapport Postad 21 November , 2006 Nä du Stoffe, din rulle är faktiskt för liten för nivån och de vet du ju, därför du är obekväm... De förmodligen bästa sättet att komma ifrån de kommer nog i slutändan vara att sätta in en tusenlapp så att du ligger på dom där 2000 du pratar om. Du har ju tagit ut betydligt mer så du tar ju inte "av dina egna pengar" om du skulle sätta in pengar där... Citera
stoffe83 Postad 14 December , 2006 Författare Rapport Postad 14 December , 2006 Ok, vad händer hos mig!? Va juh ett tag sen jag skrev här! Jag tog och cashade ut från SvS och bestämde mig för att börja hora! Det gick skit bra i början, men i slutändan nu så blev det bara ca $35+ jag tjänade på det! Väntar just nu på pengarna från den siten, för att ge mig på en annan bonus! Jag fick även $20 av cdpoker för några veckor sedan! Dom har jag lyckats bygga upp till $170 (va uppe i $191 igår). Så nu kommer jag satsa seriöst på den rullen och fortsätta hora för dom andra slantarna som kom från SvS. Men måste säga att jag gillar verkligen cdpoker grymt mkt! Mycket fisk och trevlig klient! Annars så hejar jag på ZizziRoger som verkligen har börjat tokvinna nu! Snacka om att ha riggen i ryggen Stora gratz Rickard! Citera
papiPope Postad 14 December , 2006 Rapport Postad 14 December , 2006 Tilt! Har inte fått mina 20 dollar ännu Lycka till iallafall. Citera
stoffe83 Postad 15 December , 2006 Författare Rapport Postad 15 December , 2006 Tilt! Har inte fått mina 20 dollar ännu Lycka till iallafall. Har du inte!? Jag fick mina direkt! Hoppas dom kommer snart för dig då! Citera
stoffe83 Postad 15 December , 2006 Författare Rapport Postad 15 December , 2006 Tänkte bara ta en uppdatering av rullen! Har varit rena bergodal banan här ikväll, men jag får va nöjd över att jag vände på det! Bankrulle cdpoker: $184,54 Sen väntar jag in $130 från betdirect som ska in på nån sida med en bra $100 first deposit bonus! Skicka gärna ett pm om ni vet nån bra! Citera
papiPope Postad 16 December , 2006 Rapport Postad 16 December , 2006 Fattar inte varför jag inte fått dom...Måste ha blivit nått fel när jag reggade mig. Och så har jag skickat ett mail men jag får inget direkt svar varför. Citera
stoffe83 Postad 16 December , 2006 Författare Rapport Postad 16 December , 2006 Fattar inte varför jag inte fått dom...Måste ha blivit nått fel när jag reggade mig. Och så har jag skickat ett mail men jag får inget direkt svar varför. De gånger jag har skickat mail när jag haft frågor o funderngar så har jag fått svar inom 24h. Citera
stoffe83 Postad 16 December , 2006 Författare Rapport Postad 16 December , 2006 Har blivt lite spel idag! En stund innan maten och så lite nu på kvällen. Tror det kommer bli mer sen. Bankrulle cdpoker: $203,24 Citera
stoffe83 Postad 17 December , 2006 Författare Rapport Postad 17 December , 2006 Blev ett +-0 spel igår kväll/natt, men jag spelae en session nu när jag hade gått upp! Började med total korttorka och nada träffa, men det är bara vänta o vänta och eventuellt reloada så man har när man träffar! Det gick bra iaf! Bankrulle cdpoker: $217,97 btw, ingen som vet en bra och lätt 100% bonus? Citera
stoffe83 Postad 17 December , 2006 Författare Rapport Postad 17 December , 2006 Då har man spelat en session till! Bankrulle cdpoker: $236,47 Nu ska jag springa o sätta på bastun Citera
stoffe83 Postad 18 December , 2006 Författare Rapport Postad 18 December , 2006 Vilken jäkla dag! Började riktigt bra och så lirade jag en $5+0,5 2K guaranteed, men utan resultat! Rasade ner till närmare 200 i rulle, men har nu lyckats jobba upp den! Måste slagga nu eftersom jag börjar jobba 7 imorrn! Skulle juh vilja fortsätta raila Mrdawwe eftersom det bara är 5kvar i partys 200K! Bankrulle cdpoker: $237,66 Citera
stoffe83 Postad 18 December , 2006 Författare Rapport Postad 18 December , 2006 Då va det en ny dag! Kände mig riktigt pigg imorse, trots den sena tiden jag hamnade i säng! Men grymt segt (o kallt) att skrapa rutorna imorse! Va på jobbet 20 minuter innan vi öppna så det va bara sätta på kaffe och hålla händerna på elementet och läsa lite på pf medans man starta upp pokern Hittade ett underbart bord och det kändes riktigt bra hela tiden! Sen kan man juh inte klaga när första handen man tilldelas slutar med 4tal och någolunda betalt Bankrulle cdpoker: $255,01 Citera
stoffe83 Postad 19 December , 2006 Författare Rapport Postad 19 December , 2006 Blev en riktig jojo resa ikväll oxå! Va nere runt 230 ett tag och uppe på 265! Lirade även en $5+0,5 turre där jag inte hade tålamod! Måste se till att få ordning på mitt mtt spel igen! Fina pengar att hämta om jag bara gör som jag brukar! Bankrulle cdpoker: $254,85 Citera
Recommended Posts